Bongattu: Suomalaismerkki, jonka myynnistä 5 prosenttia menee aina hyväntekeväisyyteen

07.11.2014 07:00 - Rea Tallgren

VAI-KO on tuore vaatemerkki, jonka suunnittelusta vastaa kaksi suomalaista.

VAI-KO-tuotteista löytyy niin pipoja kuin lippalakkejakin. Mukana on myös t-paitoja, lompakko sekä tuotteita koirille. Hinnat eivät päätä huimaa ja esimerkiksi perusbeanie (kuva alla) maksaa 25 euroa.

Merkin takana on kaksi suomalaista, jotka haluavat vaatteiden myymisen lisäksi tehdä hyvää. Niinpä firma onkin sitoutunut lanseeraamaansa viiden prosentin sääntöön. Säännön mukaan viisi prosenttia kunkin ostoksen hinnasta menee suoraan hyväntekeväisyyteen.

Pääse tutustumaan merkin sivuille tästä.

Kilpailut

Uusimmat