Kuva: Shutterstock

Parturin markkinointikikka kondomien kanssa meni pieleen - "Hän luo tulevaisuuden asiakkaita"

14.03.2019 11:15 - Milena Raappana

Päivitys on kerännyt Twitterissä yli 40 000 tykkäystä.

Metro uutisoi Texasissa parturiliikettä pitävästä Jake Gamezista, 23, joka luuli keksineensä loistavan markkinointitempun. Hän päivitti Twitteriin kuvan käyntikortista, jonka mukaan oli liitetty kondomi. Kuvan oheen Gamez kirjoitti:

”Täytyy laittaa jokaisen kortin mukaan yksi tällainen. Tulette tarvitsemaan sitä sen jälkeen, kun olen leikannut hiuksenne. Uskokaa pois.”

Ongelma markkinointikikassa oli se, että Gamez oli laittanut kondomin korttiin kiinni niitillä, jolloin siitä tulee täysin käyttökelvoton. Vaikka logiikka petti pahasti tempauksessa, Twitter-kansa rakastui päivitykseen ja alkoi vitsailla parturin luovan tulevaisuuden liiketoimintaa.

Kuvaa kommentoitiin muun muassa näin:

”Tämä parturi tietää, miten toimia. Vaihe yksi: leikkaa hiukset. Vaihe kaksi: asiakas käyttää kondomia. Vaihe kolme: leikkaa asiakkaan hiukset ja sen jälkeen asiakkaan lapsen hiukset. Vaihe neljä: Huuhtele ja toista.”

”Tämä parturiliike on toiminnassa vielä vuonna 3019.”

”Esimerkki investoinnista tulevaisuuteen.”

”Hän luo tulevaisuuden asiakkaita. Mikä visionääri.”

Päivitys keräsi yli 40 000 tykkäystä ja 10 000 uudelleentwiittausta. Gamez osasi onneksi nauraa itselleen ja kääntää mokansa edukseen. Hän jakoi kaikki uudelleenpäivitykset, jotka sanoivat tämän olevan osa hänen liiketoimintasuunnitelmaansa, omille sivuilleen

Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.

Lue myös: Hotellin mainoskuvasta nousi somekohu - ymmärrätkö syyn?

Lue myös: Naisen "härskistä" kahvikuppikuvasta tuli yllättäen nettihitti - katso

Lähde: Metro

Kilpailut

Uusimmat