Juhannusfestivaali Himoksella myy säästä huolimatta
The Voice Juhannus Himos Festivaalin promoottori Timo Isomäki kertoi, että on erittäin tyytyväinen torstain 12 000 kävijään ja vielä tyytyväisempi eiliseen 13 000 kävijään, eli loppuunmyytyyn perjantaihin.
"Ollaan siinä missä tämän festivaalin kanssa voidaan parhaimmillaan olla", Isomäki kertoi.
"Kertoo siitä, että ohjelmisto toimii. Meitä pidetään festivaalina, jonne on kiva tulla.
Taantumallakin osansa, koska kotimaanmatkailu on kasvanut. Ihmiset haluavat tällaista meininkiä juhannuksena, eli musiikkia ja mukavaa oloa."
The Voice on ensimmäistä kertaa mukana yhteistyökumppanina Himos Festivaalin kanssa.
Kilpailut
Uusimmat
Suomesta löytyi uusia lintulajeja
Selvittivätkö tutkijat Egyptin pyramidien mysteerin?
Kesän shortsimuoti on näyttävää ja monipuolista - mikä lookeista on suosikkisi?
Miten hyvin tunnet menneiden vuosikymmenten musiikin ja esittäjät? Testaa tietämyksesi
"Levittyy täydellisesti ja pysyy koko päivän" - testissä silmien rajaustuotteet
Näytä lisää