Metroon liukumäkeä pitkin ja avaruushissi - automerkin mainoskampanja huvittaa
Mainoksissa nähdään muun muassa metron liukuportaiden viereen asennettavan liukumäen ja kiireisten matkalaisten käyttävän sitä, skeittilaudan ja ostoskärryn yhdistelmällä shoppailua ja kuinka hissistä tehdään avaruussukkulan omainen.
Volkswagenin Facebook-sivuilla lukee, että kampanja on suunnattu kaikille, jotka haluavat elää tavallisesta poiketen, on kiinnostunut kaikesta uudesta ja nauttii elämän nopeuttamisesta aika ajoin.
Kieltämättä Helsingin aamuruuhkissa voisi liukumäen laskeminen, metroon ehtiäkseen olla hyvinkin houkuttava kokemus. Myös pakollisesta kauppareissusta voisi menevällä ostoskärryllä tehdä huomattavasti mukavamman.
Kilpailut
Uusimmat
Millaista on vuoden 2024 kenkämuoti? Katso viisi suosikkimallia
Omakotitalojen hinnat laskeneet tänä vuonna - rajuin lasku painottuu tietyille alueille
Miten paljon aurinkorasvaa pitäisi laittaa ja kuinka usein sitä tulisi lisätä?
Sami Uotila uskoo, ettei hänelle välttämättä tarjottaisi enää elokuvarooleja: "Hyväksyin sen"
Sukupuolivähemmistöjen syrjintä on vähenemässä - häirintä ja väkivalta silti yhä korkealla tasolla
Näytä lisää