Kuva: Mikko Räsänen

Vanilla Ice haluaa tehdä Suomesta vähemmän tylsän paikan

14.10.2015 14:59 - Mikko Räsänen

Legendaarinen ysäritähti on mukana erikoisessa nettikampanjassa.

Vanilla Ice muistetaan vuoden 1990 jättihitistään Ice Ice Baby. Ysäritähti kävi Suomessa elokuussa järjestetyillä We Love The 90's -festivaaleilla. Kotimaahansa palannut jenkkitähti ei kuitenkaan jätä Suomea vielä rauhaan, vaan nyt Vanilla Ice on valittu keulakuvaksi erikoiseen kampanjaan

Tuhoa tylsyys -niminen kampanja on lähtenyt liikkeelle ajatuksesta, että suomalaiset pitävät Suomea tylsänä paikkana.

- Hämmästyin kuullessani, että suomalaiset pitävät maataan niin tylsänä. Jopa Floridassa saakka tiedetään, että te olette luontoa kunnioittavaa insinöörikansaa, joka rakentaa edelleen maailman hienoimmat ja suurimmat laivat. Urheilufanaatikkona tunnen toki myös suomalaisten maineen moottoriurheilussa ja jääkiekossa. Niistä on tylsyys kaukana! Sanoisinkin, että iloitkaa siitä, mitä teillä on, Vanilla Ice kertoo.

Ysäritähti listasi ohjeet tylsyyden torjuntaan:
1. Nauti pienistäkin asioista ja uskalla näyttää se.
2. Muista, että hymy on ilmaista ja se tarttuu.
3. Ole aina ystävällinen.
4. Opettele löytämään yllättäviä näkökulmia tylsiltä tuntuvista asioista. Vastakohdat ne vasta hauskoja ovatkin.
5. Nauti auringosta. Jos se ei ole mahdollista – lennä aurinkoon, esimerkiksi Floridassa paistaa aina.

Katso alta Vanilla Icen tähdittämä mainosvideo kampanjasta.

Tuhoa Tylsyys -kampanjan takana on kansainvälinen nettikasino.

Kilpailut

Uusimmat