Kuva: Fotolia

Piditkö Hollywood-julkkisten some-kuvia vilpittöminä? Nolo moka paljasti, miten niillä ansaitaan

20.05.2016 12:15 - Rea Tallgren

Scott Disickille näkyvyydestä maksanut firma tuskin oli tyytyväinen, sillä mies mokasi isosti heidän tuotteensa mainostamisen Instagramissa.

Scott Disickillä, 32, on Instagramissa lähemmäs 16 miljoonaa seuraajaa. Miehellä onkin tapana julkaista kuvia, jotka sisältävät hyvinkin läpinäkyvää tuotesijoittelua. Vaikka kolmen lapsen isä onkin rahantekemisen ammattilainen Instagramissa, sattui hänelle todella nolo moka hänen julkaistessaan tuoreen, maksetun postauksensa. 

Disick julkaisi kuvan, jossa hän seisoo keittiössä proteiinijauhevalmistepurkin kanssa. Miehen oli ollut tarkoitus mainostaa jauhetta kirjoittamalla "Pidän yllä kesän treenirutiinia Bootea-proteiinijauheen avulla."

Sen mies olikin julkaissut, mutta laittanut mukaan vahingossa myös alustuksen, joka oli hänelle ilmeisesti hänen assistenttinsa tai kyseisen firman toimesta annettu. Kokonaisuudessaan kuvatekstissä lukikin lopulta: 

"Tässäpä tämä sinulle, eli noin kello neljältä iltapäivällä julkaise kuva ja kirjoita siihen kuvatekstiksi: "Pidän yllä kesän treenirutiinia Bootea-proteiinijauheen avulla."

Disick poisti tekstin nopeasti, mutta Daily Mail ehti napata siitä kuvakaappauksen. Alla näet muokatun kuvan, täällä alkuperäisen

Vaikka Disick mokasikin mainostuksen, näkee kuvasta, että sillä on tykkääjiä lähemmäs 90 000. Kun Bootean sivuille menee, ilmoittaa firma myös, että sen tuotteet on toistaiseksi myyty loppuun niin Amerikassa kuin Kanadassakin. Ilmeisesti kuva toimi siis mokasta huolimatta.

Disickin moka kuitenkin viimeistään osoittaa, etteivät julkkisten tuotesijoittelukuvat suinkaan ole vilpittömiä vaan heille kerrotaan, mitä julkaista, mihin aikaan ja mitä kyseisestä tuotteesta kirjoittaa. 

Lue myös: Khloé Kardashian jäi kiinni kuvansa photoshoppaamisesta - selitys sai arvostelijat hiljaisiksi

Lähde: Daily Mail

Kilpailut

Uusimmat