Kaikki artikkelit

Viimeisessä asennossa rentoudutaan selinmakuulla noin kymmenen minuutin ajan.
Venytyksessä asetutaan istumaan lattialle ja painetaan jalkapohjat toisiaan vasten.
Valmentaja julkaisi ohjevideon, jossa esittelee viisi lempeää, polvia hellivää venytystä.
Treeni vie aikaa noin 20 minuuttia ja voit tehdä sen missä vain, kuten vaikkapa omassa olohuoneessasi.
Lempeä treeni onnistuu pienessäkin tilassa ja avuksesi tarvitset vain vastuskuminauhan tai suuren pyyhkeen.
Venytykset hellivät kroppaa treenin jälkeen ja samalla tulet pitäneeksi huolta myös kehosi liikkuvuudesta.
Pitkät ja staattiset venytykset olisi hyvä säästää tehtäväksi vasta treenin jälkeen.
Venyttely on myös nopea tapa virkistää väsynyttä mieltä sekä kehoa.
Ikivanhaa lääketiedettä voi hyödyntää myös ilman neuloja.
Koko vartaloa kiinteyttävän liikkeen voi tehdä lähes missä tahansa.
Useimmat kärsivät kireästä alaselästä, sillä selkä joutuu kovalle koetukselle sekä istuma- että seisomatyössä.
Usein kuvitellaan, että kehonhuolto vie paljon aikaa ja harvalla riittää malttia venytellä kunnolla. Kuitenkin jo muutama minuutti saattaa olla tarpeeksi, kun keskittyy oikeisiin lihasryhmiin ja liikkeisiin.
Tuntuuko treenaamaan lähteminen pakolta, mutta haluaisit kuitenkin huoltaa kehoa? Ratkaisu voi löytyä omasta kotisaunasta.