Nanna Karalahti kertoo yleisen virheen, jonka moni tekee pepputreenissä - oletko sinä sortunut?

Uusimmat

Kuntosalit voivat olla melkoisia bakteeripesiä, joten muutama hyvä ohje kannattaa muistaa salihygienian suhteen.
Yhden teholiikkeen treeniin ei mene kuin 20 minuuttia aikaa eikä siihen tarvita mitään välineitä.
Nanna Karalahti neuvoo, miten pepputreenistä saa kaiken hyödyn irti.
Tuore tutkimus kertoo, miten tupakoinnin lopettaminen vaikuttaa riskiisi sairastua sydän- ja verisuonitauteihin.
Walesissa sijaitsevassa synnytyssairaalassa kokeillaan uudenlaista vaihtoehtoa lääkkeettömään kivunlievitykseen.
Moni on kuullut uskomuksen siitä, että jos haaveissa on kasvattaa lihasta, tulisi proteiinia nauttia 45 minuutin sisällä treenin päättymisestä. Mutta onko todella näin?
Hiilihydraattien tuntuva vähentäminen voi aiheuttaa tutkijoiden mukaan ikäviä oireita.
Painonnosto on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen laji jokaiselle liikunnasta kiinnostuneelle, sillä siitä löytyy yllättävän paljon erilaisia hyötyjä.