WC-kyltin naisella ei olekaan päällään mekko - katso
Tekniikkayritys Axosoft on käynnistänyt kampanjan, jolla on voimakas sanoma.
It Was Never a Dress -kampanjan sanoma on saanut tuekseen pysäyttävän ja netissä hurjaa vauhtia leviävän kuvan. Tekniikkayritys Axosoftin luomassa kuvassa kyseenalaistetaan, onko wc-kyltissä näkyvällä naisella oikeasti päällään mekko - vai kenties supersankarin viitta.
Kampanjan käynnistänyt Tania Katan kertoo Mirrorille, että ympäri maailmaa älykkäät naiset joutuvat ylenkatseen uhreiksi. WC-kylttikuvan tarkoitus on herätellä ihmisiä suhtautumaan naisiin ja kenties koko elämään eri tavalla.
- Kun näemme naiset eri tavalla, näemme maailman eri tavalla, sanoo Katan.
Lue myös: Kisakatsomosta bongattiin kaikkien aikojen hauskin kyltti - katso
Kilpailut
Uusimmat
Goldielocks saattaa tehdä levyä varten jopa 70 kappaletta - mutta mistä tuotteliaisuus kumpuaa?
Iinan okkultistista kotia koristavat luut ja kallot: 'Mitä kummallisempi asia, sitä kauniimpana sen näen'
Syksy on kynttilöiden aikaa - asiantuntijan mukaan on kuitenkin olemassa kynttilöitä, joita kannattaa välttää
Vuoden nimet on nyt valittu - äänestys päättyi tasapeliin
Kuinka hyvin olet seurannut viime aikojen uutistapahtumia? Testaa tietosi leikkimielisessä visassa
Näytä lisää