WC-kyltin naisella ei olekaan päällään mekko - katso

04.05.2015 17:15 - Rea Tallgren

Tekniikkayritys Axosoft on käynnistänyt kampanjan, jolla on voimakas sanoma.

It Was Never a Dress -kampanjan sanoma on saanut tuekseen pysäyttävän ja netissä hurjaa vauhtia leviävän kuvan. Tekniikkayritys Axosoftin luomassa kuvassa  kyseenalaistetaan, onko wc-kyltissä näkyvällä naisella oikeasti päällään mekko - vai kenties supersankarin viitta.

Kampanjan käynnistänyt Tania Katan kertoo Mirrorille, että ympäri maailmaa älykkäät naiset joutuvat ylenkatseen uhreiksi. WC-kylttikuvan tarkoitus on herätellä ihmisiä suhtautumaan naisiin ja kenties koko elämään eri tavalla.

- Kun näemme naiset eri tavalla, näemme maailman eri tavalla, sanoo Katan.

Lue myös: Kisakatsomosta bongattiin kaikkien aikojen hauskin kyltti - katso

Kilpailut

Uusimmat