Intiimialueita esittävät kuvat eivät ole sitä, miltä näyttävät - optinen illuusio toimii

09.06.2015 20:45 - Senni Loikala

Alusvaatebrändin optista illuusiota hyödyntävät mainoskuvat näyttävät esittävän intiimialueita, mutta todellisuudessa ne ovat otettu varsin viattomista ruumiinosista.

Optiset illuusiot onnistuvat hämmästyttämään, minkä vuoksi argentiinalaisen alusvaatebrändin tuoreimmat mainoskuvat ovat lähteneet leviämään netissä. Kuvissa viattomat ruumiinosat, kuten kainalo sekä polvi- ja kyynärtaive, ovat naamioitu niin taidokkaasti, että ne näyttävät aivan rinnoilta ja pepulta.

Kuvat ovat otettu niin läheltä, että ne näyttävät intiimialueen paikoilta. Kun ihoa on peitetty vielä brändin alusvaatteilla, voisi pistää vaikka päänsä pantiksi siitä, että otokset todellakin esittäisivät rintamusta tai takamusta.

Jokaisessa optisen illuusion sisältävän mainoksen alareunassa on pieni kuva, jossa näytetään alkuperäinen otos. Siitä siis selviää, että rintavako onkin todellisuudessa kyynärtaive ja peppu onkin kainalo. Lisäksi niissä on alkuperäistä kuvaa hyödyntävä teksti: "Jos se voi tehdä kyynärpääsi seksikkääksi, kuvittele mitä se tekee oikeille paikoille".

Luulisitko sinäkin äkkiseltään kuvien esittävän peppua ja rintoja? Pääset katsomaan ne täältä.


Lue myös: Jälleen uusi netti-ilmiö: Nyt kiistellään siitä, meneekö kissa ylös- vai alaspäin

Lähde: Marketing

Kilpailut

Uusimmat