Kaikki artikkelit

Yritys myöntää, että kampanjan toteutusta olisi pitänyt suunnitella tarkemmin.
Jani Leinosen taide näyttää ensisilmäyksellä kepeältä, mutta viestittää vakavaa sanomaa.
Moni pitää tekstiilien vastuullisuutta tärkeänä, mutta silti moni myös jättää kuitenkin investoimatta niihin. Asiantuntija kertoo, mitkä ovat vastuullisuuden kompastuskivet ja miten niistä pääsee yli.
Suomalaisbrändin tossuista tutut ruutukuosit komeilevat nyt myös monissa muissa tuotteissa.
Toimitusjohtaja Jukka Kurttilan historia designtalossa on yhtä värikäs kuin kankaatkin. Vaikka naisen euro -kampanjassa rikottiin lakia, aivan toinen kohu yllätti keskustelullaan Kurttilan.
Finlayson toi myyntiin erän vastuuttomasti tuotettuja pussilakanoita ja jakoi mielipiteitä markkinointikampanjallaan.
Tekstiiliyritys haluaa puuttua nyt palkkatasa-arvoon.
Finlayson julkisti keskiviikkona 23.10. Kevät-kesä 2014 -mallistonsa. Mallisto huokuu kevät- ja kesätunnelmaa, jotka sisältää maisemia, jotka suomalainen tunnistaa helposti omikseen.