Kaikki artikkelit

Antti Tuisku miettii treeniohjelmansa tiukasti sen mukaan, mikä palvelee häntä artistina.
Riittävä lepo on äärimmäisen tärkeää aktiivisesti liikkuvallekin.
Liikunta tekee hyvää, kyllähän sen kaikki tietävät. Se voi olla intohimo tai pakkopullaa. Siitä voi nauttia tai sitä voi suorittaa. Urheilla voi huolehtiakseen ulkoisista muodoistaan tai terveyden nimissä. Syitä ja seurauksia on monia, eikä oma liikuntasuhteenikaan ole ollut siitä selkeimmästä päästä.
Mies oli kertonut tilanteesta myös vaimolleen.
Winter kertoi, että lääkitys on vaikuttanut treenaamiseen.
Salitreeni on tunnetusti erittäin hyödyllinen liikuntamuoto, mutta kuinka paljon salilla pitää rehkiä, jotta tuloksia alkaa näkyviä?
Liikunnan tiedetään edistävän mielenterveyttä ja lisäävän hyvää oloa, joten sille kannattaa uhrata aikaa.
Kuntosalit voivat olla melkoisia bakteeripesiä, joten muutama hyvä ohje kannattaa muistaa salihygienian suhteen.
Aloittelija voi aloittaa treenit pelkän kehonpainon avulla, kun taas edistyneempi saa lisärasitusta painoista.
Kuntosalilta tullut viesti herättää pahennusta Twitterissä.
Olen se tyyppi, joka uskottelee olevansa aivan hullun innokas kuntoilija. Todellisuudessa kulutan enemmän sohvaa kuin lenkkarinpohjia.
Pienillä muistisäännöillä salitreenistä voi saada paljon enemmän irti.
Video spinning-kuntopyörällä tehtävästä erilaisesta treenaustavasta on kerännyt jo satoja tuhansia katsojia.
Kyykky on todellinen superliike, sillä se onnistuu niin kotona kuin salillakin.
Salitreenin aloituksessa voi sortua useaankin yleiseen virheeseen.
Ryhmäliikuntatunneilla voi olla myös negatiivinen vaikutus omaan hyvinvointiin.