Kaikki artikkelit

Entinen olympiatasolla kisannut yleisurheilija Manuela Bosco kirjoitti Nuorisotutkimusseuran julkaisussa urheiluun liittyvästä kiusaamisesta ja epäinhimillisestä kohtelusta.
Viimeinen harjoitteluviikko Pyhällä on pyörähtänyt käyntiin. Oppeja, oivalluksia ja kokemusta on karttunut paljon. Helppoa ei ole todellakaan ollut, mutta jokainen vastatuuleen tarvottu ylämäki on opettanut pärjäämään. Rakkaus ja arvostus kotimaatani kohtaan on myös vain noussut.
Jillian Michaels julkaisi Instagram-tilillään treenin, joka väsyttää niin pakarat kuin keskivartalonkin.
Sporttiset kampaukset pelastavat kiireessä, jos ei ole urheilun jälkeen aikaa pestä hiuksia.
Liikunta tekee hyvää, kyllähän sen kaikki tietävät. Se voi olla intohimo tai pakkopullaa. Siitä voi nauttia tai sitä voi suorittaa. Urheilla voi huolehtiakseen ulkoisista muodoistaan tai terveyden nimissä. Syitä ja seurauksia on monia, eikä oma liikuntasuhteenikaan ole ollut siitä selkeimmästä päästä.
Jos tavoitteena on pudottaa painoa liikunnan avulla, sillä mihin aikaan urheilee voikin olla merkitystä.
Urheilukrapulassa lihasten kipeyden lisäksi on pahoinvointia, huimausta ja voimattomuutta.
Treenausmuoto vaikuttaa paljolti siihen, kannattaako vatsalihasten harjoittelu tehdä alussa vai lopussa.
Liikunnan lisääminen ei aina vaadi kotoa lähtemistä tai pitkää suunnittelua, vaan parhaimmillaan se on helppoa ja spontaania.
Asiantuntijan mukaan pienten lasten ei pitäisi tehdä kuvan muaisia urheilumuotoja.
Joskus paino jämähtää, eikä se tunnu lähtevän millään vyötäröltä.
Sporttimuodissa tapahtuu tänä keväänä.
Rankankin treenin aikana olisi hyvä pystyä puhumaan hengästymisestä huolimatta.
Älä jätä treenin määrää alle 90 minuuttiin viikossa.
Jos liivejä käyttää liian pitkään, ei tuki ole enää entisensä.
Jotta treeniteho olisi mahdollisimman korkealla, rasvaisten ruokien syömistä juuri ennen suorituksen alkua olisi hyvä välttää.