Kaikki artikkelit

Urheilukrapulassa lihasten kipeyden lisäksi on pahoinvointia, huimausta ja voimattomuutta.
Treenausmuoto vaikuttaa paljolti siihen, kannattaako vatsalihasten harjoittelu tehdä alussa vai lopussa.
Liikunnan lisääminen ei aina vaadi kotoa lähtemistä tai pitkää suunnittelua, vaan parhaimmillaan se on helppoa ja spontaania.
Asiantuntijan mukaan pienten lasten ei pitäisi tehdä kuvan muaisia urheilumuotoja.
Joskus paino jämähtää, eikä se tunnu lähtevän millään vyötäröltä.
Sporttimuodissa tapahtuu tänä keväänä.
Rankankin treenin aikana olisi hyvä pystyä puhumaan hengästymisestä huolimatta.
Älä jätä treenin määrää alle 90 minuuttiin viikossa.
Jos liivejä käyttää liian pitkään, ei tuki ole enää entisensä.
Jotta treeniteho olisi mahdollisimman korkealla, rasvaisten ruokien syömistä juuri ennen suorituksen alkua olisi hyvä välttää.
Pimeällä ja kylmällä säällä ulos lenkille lähtö voi tuntua vähintäänkin ankealta. Ulkoilua ei kuitenkaan kannata jättää välistä, sillä keho kiittää viileän ilman treenistä.
Aamuisin treenaaminen parantaa unenlaatua sekä auttaa tekemään terveellisempiä valintoja läpi päivän.
Luistelijatähti Kiira Korpi on saavuttanut elämässään yhden rajapyykin.
Urheiluseurojen sisäpiirissä -ohjelma hemmottelee etenkin jääkiekkofaneja.
Tähti viihtyy lähes poikkeuksetta värikkäissä legginsseissä.
Joskus väsynyttä kehoa kannattaa kuunnella tarkkaankin.