Alusvaatemerkin tuore kampanja kerää kiitosta: Malleina rintasyövästä selvinneitä

24.11.2016 17:45 - Tiina Svensk

Alusvaatemerkki julkaisi kampanjan, joka välittää vahvaa viestiä naisille.

Rintasyöpä on yksi yleisimmistä naisia vaivaavista syövistä, joka on tuttu myös suomalaisnaisille. Vuosittain Suomessa todetaan noin 5000 rintasyöpädiagnoosia, ja tietoisuutta syövästä onkin pyritty nostamaan maailmanlaajuisesti.

Rintasyövästä selvinneille ja syöpää sairastaneille onkin aivan oma aluvaatemerkki AnaOno. Merkki julkaisi juuri tuoreen kampanjansa, missä viisi rintasyöpädiagnoosin saanutta naista poseeraa ja jakaa tärkeää viestiään.

Mustavalkeat kuvasarjat ovat koskettavia. Jokainen kuvissa poseeraava malli on määritellyt itsensä. Yksi määritelmä yhdistää jokaista mallia: "Minä olen selviytyjä", lukee jokaisen kuvan kuvateksteissä. Lisäksi kuvissa poseeraa äitejä, tyttäriä, taiteilijoita - vahvoja naisia, jotka antavat kasvot tärkeälle asialle.

Katso kuvat alta. Jos kuvat eivät näy, löydät ne merkin Instagram-tililtä.

Lue myös: Kuukauden Daami: "Rintasyövästä huolimatta minun ei tarvitse elää kuin sairas"

Lähde: Pop Sugar

Kilpailut

Uusimmat