Kuva: Mikko Räsänen

Pia Lambergin tuore treenivideo ihastuttaa somessa - kokeile myös itse viittä teholiikettä

01.10.2019 12:15 - Emmi Moilanen

Lamberg julkaisee ahkerasti treenejään myös Instagram-seuraajiensa nähtäväksi.

Kirjoitimme aiemmin vuoden 2011 Miss Suomi Pia Lambergin, 28, esitelleen Instagram-tilillään helpon tehotreenin. Pääset katsomaan tästä ohjeet urheilusuoritukseen, jossa neljä liikettä riittää.

Nyt Lamberg julkaisi ohjeet treeniin, joka muokkaa erityisesti alavartaloa ja vatsalihaksia. Tarvitset avuksi penkin sekä käsipainot.

”Aloitetaan tämä viikko vahvasti treenillä,” Lamberg kirjoittaa kuvatekstissä.

Naisen fanit ovat tykänneet julkaisusta jo yli viisituhatta kertaa.

Videoiden lisäksi nainen on myös kirjoittanut liikkeiden ohjeet julkaisun yhteyteen. Voit lukea toistomäärät alta.

1. Bulgarialainen askelkyykky: 10-15 toistoa kummallekin jalalle.

2. Vatsarutistukset penkin päällä istuen: 20 toistoa.

3. Lantionnosto käsipainolla: 15 toistoa.

4. Pakaralihasliike kuminauhavastuksella: 15 toistoa.

5. Hypyt puolelta toiselle: 20 toistoa.

Lamberg muistuttaa myös pitämään keskivartalon lihakset tiukkana treenin aikana. Lisäksi hän vinkkaa toistamaan liikkeitä 3-4 kierroksen ajan ja pitämään jokaisen kierroksen välissä minuutin mittaisen tauon.

”Muista, että yksikin kierros on parempi kuin ei mitään! Jokainen aloittaa jostakin ja aina tulisi muistaa kuunnella omaa kehoa. Aloita omalta tasoltasi ja lähde rakentamaan sieltä,” nainen kannustaa lopuksi.

Pääset katsomaan Lambergin treenipäivityksen alta.

Lue myös: Pia Lamberg ihastuttaa napaan asti ulottuvalla kaula-aukollaan: "Olet seksikäs!"

Lue myös: Missikaunotar Pia Lamberg paljasti käsilaukkunsa sisällön - mukana myös erikoisuuksia

Suosittelemme

Kilpailut

Uusimmat