Kaikki artikkelit

Riittävä lepo on äärimmäisen tärkeää aktiivisesti liikkuvallekin.
Liikunta tekee hyvää, kyllähän sen kaikki tietävät. Se voi olla intohimo tai pakkopullaa. Siitä voi nauttia tai sitä voi suorittaa. Urheilla voi huolehtiakseen ulkoisista muodoistaan tai terveyden nimissä. Syitä ja seurauksia on monia, eikä oma liikuntasuhteenikaan ole ollut siitä selkeimmästä päästä.
Liikunnan tiedetään edistävän mielenterveyttä ja lisäävän hyvää oloa, joten sille kannattaa uhrata aikaa.
Olen se tyyppi, joka uskottelee olevansa aivan hullun innokas kuntoilija. Todellisuudessa kulutan enemmän sohvaa kuin lenkkarinpohjia.
Hyppynaru on halpa ja hyvä väline sykkeen nostamiseen sekä alkulämmittelyyn.
Jos nouset portaat ylös vaivattomasti ja treenisi sisältää monipuolisesti eri lajeja, on todennäköistä, että kuntosi on hyvä.
Muutamilla virheillä voit pilata treenisi tulokset.
Kauniita urheiluvaatteita on ilo esitellä salilla.
Jos liikkeen tekemiseen ei keskity, voi menttää puolet treenin hyödystä.
Popin prinsessaksikin tituleerattu Britney Spears on ehkäpä elämänsä kovimmassa fyysisessä kunnossa.
Hyvän kuntosalin tai mieleisen liikuntalajin etsimiseen kannattaa käyttää runsaasti aikaa ja vaivaa, sillä ennen pitkää se maksaa itsensä takaisin.
Tutkijoiden mukaan aamukahvin hörppääminen ennen treeniä saattaa olla fiksu idea.
Muun muassa Emmerdale- ja Hollyoaks-sarjoista tuttu näyttelijäkaunotar Gemma Atkinson on hyvä todiste siitä, että ahkera treeni todella tuottaa tuloksia.
Personal trainer Petteri Avola kannusta ihmisiä säännölliseen ruokarytmiin.
Jessica Reimanin mukaan kesäkunnon tavoittelu voi olla myöhäistä - mutta myös lyhytnäköistä.
Tutkimuksen mukaan kuntoilemaan kannattaa lähteä mieluummin tyhjällä vatsalla kuin hiilihydraattipitoisen aterian jälkeen. Näin silti, vaikka syömisestä olisi kulunut pari tuntia.