Kaikki artikkelit

Liikunnan tiedetään edistävän mielenterveyttä ja lisäävän hyvää oloa, joten sille kannattaa uhrata aikaa.
Venytykset hellivät kroppaa treenin jälkeen ja samalla tulet pitäneeksi huolta myös kehosi liikkuvuudesta.
Lambergin lämmittelyrutiini on helppo kopioida osaksi myös omia treenejä.
Videolla on yli 20 000 katselukertaa.
Yhden teholiikkeen treeniin ei mene kuin 20 minuuttia aikaa eikä siihen tarvita mitään välineitä.
Nanna Karalahti neuvoo, miten pepputreenistä saa kaiken hyödyn irti.
Moni on kuullut uskomuksen siitä, että jos haaveissa on kasvattaa lihasta, tulisi proteiinia nauttia 45 minuutin sisällä treenin päättymisestä. Mutta onko todella näin?
Painonnosto on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen laji jokaiselle liikunnasta kiinnostuneelle, sillä siitä löytyy yllättävän paljon erilaisia hyötyjä.
Enemmän ja kovempaa ei aina ole parempi. Toisinaan keho nauttii rauhallisesta huollosta.
Tehokas treeni ei vaadi suuria laitteita, tai edes kotoa poistumista.
Urheilukrapulassa lihasten kipeyden lisäksi on pahoinvointia, huimausta ja voimattomuutta.
Lankutus vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Lamberg julkaisi treeniohjeet Instagram-tilillään.
Treenausmuoto vaikuttaa paljolti siihen, kannattaako vatsalihasten harjoittelu tehdä alussa vai lopussa.
Kardashian suunnittelee ryhtyvänsä jälleen julkaisemaan treenivideoita faniensa nähtäväksi.
Näyttelijätär esitteli hauistreeniään tiukassa treeniasussa.