Kaikki artikkelit

Talvi ei ole este ulkona treenaamiselle, päinvastoin.
Vastukseksi treenissä riittää oma kehonpaino.
Vaikka moni usein toisin ajatteleekin, treenin kesto ei välttämättä kerro sen tehokkuudesta.
Pistoolikyykky vaatii voiman lisäksi myös hyvää kehonhallintaa.
Treeni sisältää kaikkiaan viisi erilaista liikettä.
Treenissä vastukseksi riittää kehonpaino mutta voit halutessasi käyttää apuna esimerkiksi kahvakuulaa.
Tarvitset avuksesi vain käsipainot tai vaikkapa kaksi täytettyä vesipulloa.
Cyrus uskoo, että haluaa seuraavaksi itseään vanhemman kumppanin.
Selkäreppu tai matkalaukku toimivat yllättävänä apuna kotitreenissä.
Erilaisten virusten selviäminen pinnoilla riippuu pintamateriaalista sekä olosuhteista.
On olemassa runsaasti treeniliikkeitä, jotka tuovat muotoa takapuoleen.
Samantha Peszekin treeni keskittyy keskivartalon lihaksiin.
Personal trainer näyttää videolla kolme liikettä, joissa monella olisi parannettavaa.
Pilates-ohjaaja suosii viiden liikkeen lämmittelyä.
Voit tuoda liikkeeseen lisähaastetta käsipainojen tai kahvakuulan avulla.
Tämä treeni ei sisällä mitään välineitä, jotan sen voi tehdä missä ja milloin vain.