Kaikki artikkelit

Valmentajan laatimassa treenissä voi käyttää lisävastuksena käsipainoja tai esimerkiksi kahvakuulaa.
Nestehukassa treenaaminen ei ole yhtä tehokasta.
Treenikierroksia tehdään yhteensä neljä, ja jokaista liikettä toistetaan kaksitoista kertaa.
Hiki tukkii ihohuokosia ja näin ollen voi aiheuttaa epäpuhtauksia iholle. Hiestä märät treenivaatteet altistavat myös hiivatulehdukselle.
Treenin takia ei aina tarvitse poistua kauaskaan kotisohvalta.
Voit ottaa avuksesi pienen pyyhkeen tai villasukat, jolloin saat treenistä enemmän tehoja irti.
Materiaalin valintaan kannattaa panostaa.
Tarvitset avuksesi käsipainot sekä tuolin.
Vaihtoehtoiset liikkeet ovat hyvä valinta myös silloin, kun perinteisissä kyykyissä tasapainon pitäminen tuntuu hankalalta.
Lyhyt treeni on jaettu kolmeen osioon, joiden välillä pidetään minuutin lepotauot.
Lyhyt treeni ei sisällä ollenkaan perinteisiä vatsalihasliikkeitä, kuten esimerkiksi rutistuksia.
Luca Marchesi kertoo treenanneensa leukalihaksiaan kahden kuukauden ajan.
Oikeanlainen tekniikka säästää niveliä ja ennaltaehkäisee loukkaantumisia.
Valmentajan laatima jumppa toteutetaan kokonaan kehonpainotreeninä, eikä erillisiä apuvälineitä tarvita.
Vastustuskyvyn heikentyminen on yksi isoimmista hälytysmerkeistä joka voi paljastaa sen, että treenaat liian kovaa.