Kaikki artikkelit

Valmentajan treenivideolla käytetään lisävastuksena käsipainoja ja jumppakuminauhaa.
Valmentajan julkaisemalta treenivideolta käy ilmi, että lihaskuntoliikkeet tehdään rauhalliseen tahtiin.
Nopeatempoinen kotitreeni ei vaadi lainkaan apuvälineitä.
Pitkät ja staattiset venytykset kannattaa jättää vasta treenin jälkeen tehtäväksi.
Vaihtoehtoiset liikkeet eivät vaadi apuvälineitä lainkaan, vaan treenivastukseksi riittää oma kehonpaino.
Omalla kehonpainolla tehtäviä treeniliikkeitä toistetaan yhteensä kolmen kierroksen verran.
Teholiikkeessä oman kehon paino riittää lämmittämään lihakset.
Treeniliikkeitä toistetaan yhteensä kolmen kierroksen verran.
Kyykky on yksi tehokkaimmista treeniliikkeistä.
Kotona treenaaminen on tehokasta, jos pitää huolen säännöllisyydestä.
On olemassa runsaasti treeniliikkeitä, jotka tuovat muotoa takapuoleen.
Luca Marchesi kertoo treenanneensa leukalihaksiaan kahden kuukauden ajan.
Treeni vie aikaa noin 20 minuuttia ja voit tehdä sen missä vain, kuten vaikkapa omassa olohuoneessasi.
Esimerkiksi runsas veden juominen treenin aikana voi altistaa turvotukselle.
Lempeä treeni onnistuu pienessäkin tilassa ja avuksesi tarvitset vain vastuskuminauhan tai suuren pyyhkeen.
Treeni ei vaadi lainkaan apuvälineitä, vaan vastukseksi riittää oma kehonpaino.