Kaikki artikkelit

Seinää vasten "istuminen" on tehokas treeni pakaralihaksille.
Urheiluvaatteiden pyykkäämistä ei pitäisi lykätä kovinkaan pitkään.
Teholiikkeessä oman kehon paino riittää lämmittämään lihakset.
Kehonpainotreeni sisältää viisi liikettä, joita toistetaan kahdenkymmenen minuutin ajan.
Treenejä ei pitäisi suorittaa hampaat irvessä, vaan suunnitelmien pitäisi voida mukautua siihen, mikä laji milloinkin tuntuu mieluisalta.
Näyttelijäkaunotar on totisesti ahkeroinut kuntosalilla.
Ihania sävyjä aluskerroksesta lähtien.
Poimimme Instagramin hyvinvointitähtien treeneistä pakarajumpat, joista löytyy sopiva treeni kaikentasoisille.
Ennen treenin alkua on hyvä lämmitellä kävelylenkillä tai esimerkiksi juoksumatolla.
Jennifer Garner vaikuttaa olevan aina yhtä atleettisessa kunnossa.
Riittävä lepo on äärimmäisen tärkeää aktiivisesti liikkuvallekin.
Käänteinen lankku ei ole yhtä tuttu kuin tavallinen lankku, mutta ehdottomasti yhtä tehokas.
Malli Sofia Richien treeni saa veren kiertämään ja hien virtaamaan.
Jillian Michaels julkaisi Instagram-tilillään treenin, joka väsyttää niin pakarat kuin keskivartalonkin.
Pitkät ja staattiset venytykset kannattaa jättää vasta treenin jälkeen tehtäväksi.
Personal trainer Lyuda Bouzinova laati lyhyen tehotreenin, jonka voit suorittaa täysin ilman apuvälineitä.