Kaikki artikkelit

Esimerkiksi taatelit ovat helppo ja nopea välipala, joista tankkaat energiaa juuri ennen treenisuoritusta.
Treeniin tarvitset avuksesi käsipainot ja vastuskuminauhan leuanvetoja varten.
Treenihaaste leviää hurjaa vauhtia TikTokissa.
Esimerkiksi neuvojen pyytäminen henkilöltä, joka ei ole ammattilainen, saattaa kostautua.
Puuro on erinomainen vaihtoehto myös välipalana.
Jo kolmen liikkeen treeni on erinomainen apu stressaantuneelle mielelle.
Esimerkiksi pienten käsipyyhkeiden avulla tuot nopeasti lisää haastetta lihaskuntoliikkeisiin.
Treenin voi soveltaa omaan kuntotasoon sopivaksi.
Treeni ei varmasti ole sieltä helpoimmasta päästä.
Treenikierroksia voi halutessaan toistaa putkeen esimerkiksi 2-3 kertaa.
Vaikka hypyt korvataan, treeni pysyy silti tehokkaana ja nostaa hien pintaan.
Kayla Itsinesin treeni on matalasykkeinen, joten se onnistuu niinä päivinä, kun kova treeni ei innosta.
Valmentajan laatima treeni ei vaadi apuvälineitä, vaan vastukseksi riittää oma kehonpaino.
Kehonpainotreeni nostaa hien pintaan ja kehittää lihasvoimaa.
Talvi ei ole este ulkona treenaamiselle, päinvastoin.
Vastukseksi treenissä riittää oma kehonpaino.