Kaikki artikkelit

Venytykset hellivät kroppaa treenin jälkeen ja samalla tulet pitäneeksi huolta myös kehosi liikkuvuudesta.
Pitkät ja staattiset venytykset olisi hyvä säästää tehtäväksi vasta treenin jälkeen.
Venyttely on myös nopea tapa virkistää väsynyttä mieltä sekä kehoa.
Varsinkin selkä ja lantio jäykistyvät helposti ikääntyessä.
Ennen juoksulenkkiä on hyvä aktivoida myös pakarat.
Venyttelyä varten ei aina tarvitse nousta ylös.
Yhdistä kätevästi keskivartalon treenaaminen sekä venyttely.
Spagaatissa molemmat jalat ovat täysin ojennettuina, mutta asennon voi tehdä monessa muussakin paikassa kuin vain lattialla.
Menestyvä akrobaatti Beth Sykes kertoo, millaista työ sirkustaiteilijana on.
Jos haaveilet vetreämmästä vartalosta, ei yksi venyttelytuokio viikossa saa vielä rankaasi notkeammaksi.    
Useimmat kärsivät kireästä alaselästä, sillä selkä joutuu kovalle koetukselle sekä istuma- että seisomatyössä.
Usein kuvitellaan, että kehonhuolto vie paljon aikaa ja harvalla riittää malttia venytellä kunnolla. Kuitenkin jo muutama minuutti saattaa olla tarpeeksi, kun keskittyy oikeisiin lihasryhmiin ja liikkeisiin.
Yläselän kipu on tuttua monelle. Onneksi sitä voi helposti hoitaa kotioloissa.
Venyttelyn ajankohdasta on tasaisin väliajoin keskustelua ja etenkin on keskustelua herättää se, kannattaako venytellä ennen liikuntaa.
Treenin jälkeen kannattaa muistaa muutama seikka, jotta paikat pysyvät kunnossa.
Perusvenytyksiä tekemällä voi kehostaan saada taipuisamman ja joustavamman.