Kuva: Fotolia

4 huippumallikaunotarta paljastaa pepputreenivinkkinsä - kyykkyjä ja paljon kävelyä

26.08.2016 18:15 - Reija Saarinen

Alusasumalleilta vaaditaan treenattua vartaloa, mutta miten se saavutetaan?

Victoria´s Secret -mallit ovat tunnettuja treenatuista ja hoikista vartaloistaan. Mutta miten ihmeessä superkauniit alusasumallit pitävät huolta kehostaan?

Self-sivustolla neljä heistä paljasti omat salaiset pepputreenivinkkinsa, joista jokainen voi nyt ammentaa inspiraatioita omaan kuntokuuriinsa.

Iza Goulart:

Goulart kertoo kuntoilevansa joka päivä vähintään tunnin ajan. Hänen pepputreeninsä sisältää etenkin tehokyykkyjä.

- Keskityn siihen, että treeni on mahdollisimman sykettä kohottavaa. Silti yritän pitää sen aina hauskana, hän kertoo.

Esimerkkejä Goulartin treenistä näet alta.

Adriana Lima:

Huippumalli Adriana Limalla on yksinkertainen filosofia liikuntaan ja etenkin pepputreeniin. Hänen mukaansa ajatus pitää irrottaa pepusta, jotta sellaisen saa.

- Teen kyykkyjä sekä burbee-liikettä, joilla kohdistan treeniä takamukseen. Sen lisäksi juoksen ja kävelen mahdollisimman paljon, Lima kertoo.

Caroline Trentini:

Trentini ei omien sanojensa mukaan kohdista mitään erityistä liikuntaa takapuoleensa. Sen sijaan hän liputtaa kokonaisvaltaisen kehotreenin puolesta.

- Harrastan toiminnallista taistelulajia, joka yhdistelee nyrkkeilyä, hyppyjä ja erilaisia thainyrkkeily-liikkeitä. Etenkin treenin hyppyosuudet pitävät pepun kunnossa, hän kertoo.

Jos aika ei riitä potkuihin ja hyppyihin, suuntaa hän pienelle juoksulenkille.

Lais Ribeiro:

Ribeiron mukaan tanssi on yksi tehokkaimmista tavoista pitää takamus treenattuna. Se on hauskaa ja tehokasta.

- Tanssin lisäksi vannon kyykkyjen nimeen. Se tosin ei ole koskaan hauskaa, mutta niiden tehokkuudesta ei voi väittää vastaan.

Lisävinkkejä Riberiomaiseen treeniin saat alta.

View this post on Instagram

💪🏻💪🏻💪🏻 @victoriasport

A post shared by Lais Ribeiro (@laisribeiro) on

Lähde: Self

Suosittelemme

Kilpailut

Uusimmat