Kuva: All Over Press

Fanit syyttivät Kourtney Kardashiania Gwyneth Paltrow'n matkimisesta - näyttelijä kommentoi

23.05.2022 13:15 - Lauri Kujanpää / lauri.kujanpaa@bauermedia.fi

Sekä Paltrow'lla että Kardashianilla on oma lifestyle-brändinsä.

Oscar-palkittu näyttelijä Gwyneth Paltrow, 49, perusti vuonna 2008 Goop-nimisen lifestyle-brändin, jossa myydään erilaisia tuotteita ja julkaistaan artikkeleja hyvinvointiin liittyen.

Kourtney Kardashian, 43, taas avasi Poosh-nimisen sivuston vuonna 2019, joka on hyvin samankaltainen Goopin kanssa. Tästä monet sosiaalisen median käyttäjät olivat sitä mieltä, että Kardashian matkii Paltrowia ja suorastaan varasti tämän brändin.

Asia tuli jälleen esille, kun Paltrow vastaili faniensa kysymyksiin Instagram-tarinoissaan. Eräs fani kysyi suoraan, oliko Paltrow surullinen Pooshista. Näyttelijä vastasi jämäkästi takaisin.

"Idea, että naisten pitäisi kilpailla, on totaalista patriarkkapaskaa. Jokaiselle naiselle on tilaa toteuttaa unelmiaan", Paltrow vastasi.

"Ymmärrän, mistä tuo ajatus tulee, mutta olen iloinen, kun näen uusia ihmisiä hyvinvointibisneksessä. Kardashian on mahtava ihminen ja haluan vielä lisätä, että #kravisforever", näyttelijä jatkoi. Hashtagissa nähtävä sana Kravis on Kardashianin ja tämän aviomiehen Travis Barkerin yhteisnimitys.

Paltrow on näytellyt muun muassa Iron Man-, Avengers-, ja Hal ja Iso rakkaus -elokuvissa. Hänet palkittiin Rakastunut Shakespeare -leffasta parhaan naispääosan Oscarilla.

Kourtney Kardashian ja Travis Barker. (kuva: AOP)

Lue myös: Gwyneth Paltrow'n taustakuva sai hänen lapsensa hämilleen - "He traumatisoituivat"

Lue myös: Gwyneth Paltrow muisteli hauskaa hetkeä, joka tapahtui Brad Pittin kanssa - "Ei ollut tarkoitus"

Lähde: People

Kilpailut

Uusimmat