Kaikki artikkelit

Yritän kirjoittaa aina kun on asiaa ja tällä kertaa asiani on lyhyt mutta ytimekäs. Vähän niin kuin kaniinimäyräkoira Simo!
Kesäloma alkaa suurimmalla osalla suomalaisista olla jo takana päin. Jos töihinpaluu ahdistaa, kannattaa omia stressitasoja tarkkailla.
Mieti omaa käytöstäsi ja sitä, miten itse voit vaikuttaa työsi mielekkyyteen.
Muistathan juoda tarpeeksi vettä?
Kevät on monelle stressaavaa aikaa muun muassa kasaantuvien työkiireiden vuoksi. Apu parempaan oloon voi kuitenkin löytyä horoskoopista.
Väsymys on merkki, jota ei kannata jättää huomioimatta.
Pimeimmän vuodenajan yli jaksaa, kun kiinnittää huomiota tiettyihin asioihin.
Tuntuuko arkeen paluu hankalalta joulunpyhien jälkeen? Nopeilla tavoilla saat hetkessä energiat nousuun.
Aamiainen saa olla runsas. Myös lounaalla ja päivällisellä olisi hyvä syödä tuhdimmat ateriat.
Tuoreen tutkimuksen mukaan on kenties vain yksi tapa selvitä näistä muutamista pimeistä kuukausista hyvillä mielin.
Päivän aikana rehdyt ruokavalinnat ratkaisevat sen, kuinka energiseksi olosi tunnet.
Jos tunnet olosi väsyneeksi jo lounaan jälkeen ja energiatasosi ovat matalalla aina töiden jälkeen, opettele seuraava 15 minuutin rutiini.  
Useille tulee aikoja, jolloin töissä oleminen stressaa sekä mieltä että kehoa. Tällöin voi kuitenkin helpottaa oloaan helpoilla konsteilla.
Nyt syksyllä kannattaa tarkastaa oma ruokavalio, sillä se vaikuttaa paljon myös omaan syksyiseen jaksamiseen ja vireystilaan.
Liikunnan merkitystä terveydelle ei voi korostaa liikaa. Onneksi pienilläkin teoilla voi hoitaa terveyttään tehokkaasti.
Palaaminen arjen askareihin loman jälkeen voi tuntua toisinaan hankalalta. Työterveyspsykologi Tanja Lappi paljastaa neuvot, joilla töihin paluuta voi helpottaa.