Kaikki artikkelit

Jokainen tietää, että riittävä veden juonti on tärkeää, mutta mitä kaikkea voikaan seurata liian vähäisestä veden nauttimisesta?
Myös runsas kofeiinin kulutus voi altistaa rintojen särylle.
Tapaus on äärimmäisen harvinainen.
Enemmän ja kovempaa ei aina ole parempi. Toisinaan keho nauttii rauhallisesta huollosta.
Esimerkiksi stressi ja ahdistus voivat oireilla myös vatsavaivoina.
Kevyt liikunta lievittää kipuja ja rentouttaa kroppaa.
Esimerkiksi rankka treeni tai liian painavan laukun kantaminen voivat saada aikaan sen, että rinnat kipeytyvät.
Jos päänsärky iskee, voi apu löytyä muualtakin kuin pilleripurkista.
Sikiöasennossa nukkuminen vähentää painetta vatsan alueelta, joka puolestaan voi lievittää kuukautiskipuja.
Lääkärit kertovat, mitä oireita ei kannata sivuuttaa selkäkivuissa.
Jos päätä särkee ja hartiat ovat jumissa, kannattaa ottaa pieni tauko veryttelyhetkelle.
Saatat huomaamattasi suosia toista puolta kehossasi, ja kun tämä korjataan, saattavat krooniset kivut kiropraktikko Rudy Gerhmanin mukaan helpottua.
Joogasta tutut venytykset parantavat myös ryhtiä, joka puolestaan ehkäisee hartiakipujen syntymistä.
Kaiken herkuttelun ja lomailun lomassa treenihalut voivat olla vähissä. On kuitenkin olemassa tilanteita, jolloin treeni kannattaa skipata hyvällä omallatunnolla.
Erilaiset flunssat ja vilustumiset ovat valitettavan tuttuja monelle tähän vuodenaikaan.
Joukko naislääkäreitä selvitti, kuinka he itse hoitavat omia kuukautisvaivojaan.