Kaikki artikkelit

Helppo ja nopea kotitreeni vahvistaa koko vartaloa sekä nostaa hien taatusti pintaan.
Voit ottaa avuksesi pienen pyyhkeen tai villasukat, jolloin saat treenistä enemmän tehoja irti.
Seitsemän liikkeen treeni onnistuu niin kokeneelta treenaajalta kuin aloittelijaltakin.
Tehokkaan treenin ei tarvitse viedä paljon aikaa.
Hyppynaru on halpa ja hyvä väline sykkeen nostamiseen sekä alkulämmittelyyn.
Kotonakin voi kuntoilla niin, että keho pysyy kiintänä niin käsistä kuin vatsalihaksistakin.
Kotona treenaaminen saattaa toisinaan jäädä innostuksen puutteen vuoksi, mutta jos homman saa sujumaan, kannattaa mukaan ottaa ainakin tämä yksi liike.
Monet tietävät, että jalkalihaksia voi harjoittaa helposti kotona kyykkäillen, mutta onnistuuko käsien treenaaminen ilman ainuttakaan punttia? 
Jos sinulla ei ole aikaa tai rahaa vierailla kuntosalilla, voit yhtä hyvin treenata myös kotonasi. Näillä kekseliäillä vinkeillä voit harjoittaa lihaskuntoasi ilman kahvakuulia tai käsipainoja esimerkiksi pyykinpesun ohessa.
Suurin osa naisista keskittyy treenaamaan ahkerasti, jotta kunto paranisi ja lihakset erottuisivat. Silti tärkeiden tukilihasten harjoittaminen jää usein liian vähälle huomiolle.
Tämä 20 minuutin tehotreeni saa sykkeen nousemaan ja hien virtaamaan. Liikkeet ovat helppoja, eikä aikaa vie kuin reilu vartti. Teko syyt pois ja treenaamaan!