Kaikki artikkelit

Treenin voi soveltaa omaan kuntotasoon sopivaksi.
Treenissä vastukseksi riittää kehonpaino mutta voit halutessasi käyttää apuna esimerkiksi kahvakuulaa.
Selkäreppu tai matkalaukku toimivat yllättävänä apuna kotitreenissä.
Kovan treenin ei aina tarvitse olla kestoltaan pitkä.
Treeniliikkeitä toistetaan yhteensä kaksi tai kolme kierrosta.
Erityisesti alakropan lihaksiin keskittyvään treeniin tarvitset apuvälineiksi käsipainot tai kahvakuulan.
Liikkeitä toistetaan aina 40 sekunnin ajan.
Kaikkien kotitreenien tekeminen ilman kenkiä ei välttämättä ole optimaalista ja turvallista.
Videota on katsottu yli miljoona kertaa.
Kotona treenaaminen on tehokasta, jos pitää huolen säännöllisyydestä.
Hien saa pintaan myös omalla kehonpainolla.
Esimerkiksi tekniikan korjaaminen treeniliikkeitä tehdessä voi tehdä liikunnasta hetkessä raskaampaa.
Personal trainer Lyuda Bouzinova laati lyhyen tehotreenin, jonka voit suorittaa täysin ilman apuvälineitä.
Helppo ja nopea kotitreeni vahvistaa koko vartaloa sekä nostaa hien taatusti pintaan.
Voit ottaa avuksesi pienen pyyhkeen tai villasukat, jolloin saat treenistä enemmän tehoja irti.
Seitsemän liikkeen treeni onnistuu niin kokeneelta treenaajalta kuin aloittelijaltakin.