Kaikki artikkelit

Erityisesti alakropan lihaksiin keskittyvään treeniin tarvitset apuvälineiksi käsipainot tai kahvakuulan.
Liikkeitä toistetaan aina 40 sekunnin ajan.
Kaikkien kotitreenien tekeminen ilman kenkiä ei välttämättä ole optimaalista ja turvallista.
Videota on katsottu yli miljoona kertaa.
Kotona treenaaminen on tehokasta, jos pitää huolen säännöllisyydestä.
Hien saa pintaan myös omalla kehonpainolla.
Esimerkiksi tekniikan korjaaminen treeniliikkeitä tehdessä voi tehdä liikunnasta hetkessä raskaampaa.
Personal trainer Lyuda Bouzinova laati lyhyen tehotreenin, jonka voit suorittaa täysin ilman apuvälineitä.
Helppo ja nopea kotitreeni vahvistaa koko vartaloa sekä nostaa hien taatusti pintaan.
Voit ottaa avuksesi pienen pyyhkeen tai villasukat, jolloin saat treenistä enemmän tehoja irti.
Seitsemän liikkeen treeni onnistuu niin kokeneelta treenaajalta kuin aloittelijaltakin.
Tehokkaan treenin ei tarvitse viedä paljon aikaa.
Hyppynaru on halpa ja hyvä väline sykkeen nostamiseen sekä alkulämmittelyyn.
Kotonakin voi kuntoilla niin, että keho pysyy kiintänä niin käsistä kuin vatsalihaksistakin.
Kotona treenaaminen saattaa toisinaan jäädä innostuksen puutteen vuoksi, mutta jos homman saa sujumaan, kannattaa mukaan ottaa ainakin tämä yksi liike.
Monet tietävät, että jalkalihaksia voi harjoittaa helposti kotona kyykkäillen, mutta onnistuuko käsien treenaaminen ilman ainuttakaan punttia?