Kaikki artikkelit

Salitreeni on tunnetusti erittäin hyödyllinen liikuntamuoto, mutta kuinka paljon salilla pitää rehkiä, jotta tuloksia alkaa näkyviä?
Kuntosalit voivat olla melkoisia bakteeripesiä, joten muutama hyvä ohje kannattaa muistaa salihygienian suhteen.
Kuntosalilta tullut viesti herättää pahennusta Twitterissä.
Pienillä muistisäännöillä salitreenistä voi saada paljon enemmän irti.
Salitreenin aloituksessa voi sortua useaankin yleiseen virheeseen.
Ryhmäliikuntatunneilla voi olla myös negatiivinen vaikutus omaan hyvinvointiin.
Kuntosaliharrastus on erinomainen laji, josta on hyötyä koko keholle ja terveydelle.
Tarina on saanut Facebookissa aikaan kiivaan keskustelun.
Liian nopeat ja rivakat toistot saattavat syödä treenin tehoa jopa huomaamattasi.
Esimerkiksi neuvojen pyytäminen henkilöltä, joka ei ole ammattilainen, saattaa kostautua.
New Zealandissa sijaitseva kuntosalin selfie-huoneen valaistus on suunniteltu niin, että kuvassa näkyy paras mahdollinen lihaserottuvuus.
Esimerkiksi puhelimessa puhuminen ja selfieiden nappaaminen ovat hyvä jättää kuntosalin seinien ulkopuolelle.
Toinen kuntosalikävijä kirjoitti kirjeessään, että hän on inspiroitunut isokokoisen naisen kehityksestä kuntosalitreenaamisessa.
Australialainen urheilija viilsi päänsä leuanvetotankoon.
Uusiin ihmisiin voi tutustua salilla esimerkiksi menemällä kysymään neuvoja tai kehumaan vaatteita.
Tämä osoittaa sen, että joskus pitää ottaa kovat keinot käyttöön.