Kaikki artikkelit

Terveelliseksi mielletyt ruoka-aineet voivat sisältää yllättävän paljon energiaa.
Persoonallisuus voi vaikuttaa vahvasti terveellisiin elämäntapoihin.
Ah, ulkomaanmatka! Kaikkien painonpudottajien pahin painajainen, sillä ”lomalla pitää saada nauttia” ja ”on mahdotonta syödä terveellisesti”. Voiko nauttia ja pysyä ruodussa samaan aikaan?
Nainen pidättäytyi neljä viikkoa sokerisista herkuista työpaikallaan.
Mitäs täällä tapahtuu? Kilot karisevat ja vielä ilman ketutusta? Olen nauttinut ruoasta, nauttinut alkoholia, pystynyt kieltäytymään tarvittaessa ja kaiken lisäksi EN ole liikkunut aktiivisesti. What kind of sorcery is this?
Paahdetut kikherneet voivat toimia tehokkaasti sipsihimon taltuttajana.
Muun muassa hedelmälohko ja maapähkinävoi on erinomainen yhdistelmä.
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen tekemän tutkimuksen mukaan aikuiset saavat ruokavaliostaan muun muassa A-vitamiinia liian vähän.
Esimerkiksi parapähkinät kannattaa sisällyttää ruokavalioon.
Maitotuotteet saattavatkin olla terveellisempiä kuin ajattelemme.
Harvardin lääketieteen professori varoittaa trendiöljyn vaaroista.
Esimerkiksi myskikurpitsa on oiva valinta perunan tilalle.
Kun syöt herkkuja, yhdistä mukaan myös terveellistä.
Terveellistä ruokavaliota tavoitteleva henkilö sortuu usein syömään samoja ruokia uudelleen ja uudelleen.
Amanda Meixnerin kuvat todella puhuttelevat.
Jos treenaat liikaa, et syö tarpeeksi tai molempia, vahingoitat vain kroppaasi.