Ruokakaupan hyväntekeväisyystempaus meni pieleen – liian suuri suosio

11.12.2012 17:15 -

Twitter-viestien määrä yllätti kaupan täydellisesti.

Belgian Lidl-kauppa julkisti eilen hyväntekeväisyyskampanjan Twitterissä. Kauppa lupasi lahjoittaa ruokaa hätää kärsiville perheille Banques Alimentaires -järjestön kautta.

Jokaisesta Twitter-viestistä, jossa on tunnisteena #luxepourtous- tai #luxevooriedereen ("luksusta kaikille"), yritys lupasi kasvattaa lahjoitusta viidellä ruokapaketilla.

Twitterin käyttäjät innoistuivat tempauksesta, ja kampanjatunnisteilla varustettuja viestejä lähetettiin hetkessä tuhansia. Alun perin kampanjan piti kestää jouluun asti, mutta kauppa lopetti sen jo tänä aamuna, vain yhden päivän jälkeen.

– Luksusta kaikille -kampanja lopetetaan menestyksekkäänä. Kiitos kaikille valtavasta suosiosta, kaupan Twitter-viestissä kerrottiin.

Toistaiseksi ei ole tiedossa, minkälaisen lahjoituksen Belgian Lidl-kauppa lopulta tekee hyväntekeväisyyteen.

Kilpailut

Uusimmat