Kuva: Getty

The Weeknd otti kantaa H&M:n mainoskuvasta syntyneeseen kohuun: "Olen syvästi loukkaantunut"

09.01.2018 13:00 - Reija Saarinen / reija.saarinen@bauermedia.fi

Aiheesta on keskusteltu runsaasti Twitterissä.

Laulajana ja tuottajana uraa luova The Weeknd, 27, on ottanut omalla Twitter-tilillään kantaa tuoreeseen kohuun, jonka vaateliike H&M sai aikaan mainoskuvallaan. Kyseisessä otoksessa nähtiin siis tummaihoinen poika, jonka mainostaman paidan etumuksessa nähtiin printti: viidakon coolein apina. Aiheesta voit lukea lisää täältä.

The Weekndin tuoreimmassa Twitter-päivityksessä mies kertoo olevansa syvästi loukkaantunut brändin toiminnasta.

"Heräsin tänä aamuna shokkiin. Olen syvästi loukkaantunut, enkä koskaan enää tule tekemään yhteistyötä H&M:n kanssa," hän kirjoittaa.

Päivitys on kerännyt tähän mennessä lähes 215 000 tykkäystä sekä 96 000 uudelleen twiittausta.

Päivityksen pääset katsomaan alta.

Lue myös: Totuus Selena Gomezin ja The Weekndin erosta - ei mitään tekemistä Justin Bieberin kanssa

Lähde: The Lad Bible

Kilpailut

Uusimmat