HS: Suomalaisesta kännykkäpelistä maailmanlaajuinen ilmiö
Suosittu peli on jo noussut iPhone-latausten huipulle lähes 60 maassa ja pelin on ostanut 6,5 miljoonaa ihmistä. Menestyksen seurauksena myös sijoittajat ovat kiinnostuneet yhtiöstä ja omistajat ovat saaneet erilaisia ostotarjouksia.
Peli on lisäksi laajentamassa markkinoitaan, sillä yritys haluaa tuotteistaa pelin. Rovio-yhtiö kertoo jo aloittaneensa neuvottelut merkittävien studioiden kanssa pelistä tehtävää elokuvaa varten. Tähän mennessä sopimusta ei ole vielä syntynyt.
- Haluamme edetä pelimaailman ulkopuolelle, kertoo Roviota johtava Mikael Hed.
Rovio-yhtiö kertoo tavoitteekseen myydä seuraavan kahden vuoden aikana 100 miljoonaa peliä.
Lähde: HS
Kilpailut
Uusimmat
Vastuullisempaan ruokavalioon siirryttäessä yksi syy motivoi eniten - yksi taas vähiten
Järkyttävä TikTok-haaste leviää - Poliisi ja koulut varoittavat
Victoria Beckhamin 50-vuotissyntymäpäivillä nähtiin Spice Girlsin "paluu" - some innostui
S-ryhmän ja S-Pankin asiakkaille kauan odotettu ominaisuus vihdoin julki
Uusi Mad Max -elokuva sisältää 15 minuutin toimintakohtauksen, jota kuvattiin 78 päivää
Näytä lisää