Niina Kurkinen: Suomalaiset ovat trenditietoisempia kuin ennen
Nina's vaatekauppaa pyörittävä ex-huippumalli Niina Kurkinen kertoo, että suomalaiset ovat vaatteiden suhteen nykyään huomattavasti merkkitietoisempia kuin esimerkiksi 80- tai 90-luvuilla.
- Nuorille on nykyään tarjolla vaihtoehtoja todella paljon. Minun nuoruudessani oli lähes pelkkä Seppälä, Kurkinen miettii.
Huippukalliiden merkkituotteiden kuten Louis Vuittonin laukkujen tai Christian Loboutinin kenkien kuluttajien määrä on myös kasvanut.
- Nykynuoret kasvavat HM:n ja muiden vastaavien keskellä. Kun heille tulee ikää lisää, haluavat he siirtyä eteenpäin, Niina arvelee kehityksen syyksi.
Kilpailut
Uusimmat
Tiesitkö, ettei yleistä kipulääkettä tule ottaa kyyn pureman ensiapuun? 5 toimintaohjetta puremaan
Tiedätkö äitienpäivän historian? Alkuperäisen juhlan syy oli eri kuin nykyään
Vuoden 2024 uusi hittihousu on tyylikäs ja rento - sopii arkeen ja juhlaan
Farkkushortsit ovat tulevan kesän jättihitti - Windows95man paljastaa oikeanlaisten shortsien kaavan
Andy Serkis palaa Klonkun rooliin - uusi Taru sormusten herrasta -elokuva on tekeillä
Näytä lisää