Niina Kurkinen: Suomalaiset ovat trenditietoisempia kuin ennen
Voicen heräämössä vieraillut Niina Kurkinen kehuu suomalaisten merkkitietoisuuden kasvaneen viime vuosien aikana.
Nina's vaatekauppaa pyörittävä ex-huippumalli Niina Kurkinen kertoo, että suomalaiset ovat vaatteiden suhteen nykyään huomattavasti merkkitietoisempia kuin esimerkiksi 80- tai 90-luvuilla.
- Nuorille on nykyään tarjolla vaihtoehtoja todella paljon. Minun nuoruudessani oli lähes pelkkä Seppälä, Kurkinen miettii.
Huippukalliiden merkkituotteiden kuten Louis Vuittonin laukkujen tai Christian Loboutinin kenkien kuluttajien määrä on myös kasvanut.
- Nykynuoret kasvavat HM:n ja muiden vastaavien keskellä. Kun heille tulee ikää lisää, haluavat he siirtyä eteenpäin, Niina arvelee kehityksen syyksi.
Kilpailut
Uusimmat
Kyselytutkimus selvitti, mikä on suomaisten ykköstoive mökkituliaiseksi
Sähköpotkulautalaki uudistuu tänään - muutoksia ikä- ja promillerajoihin
Valtaosa suomalaisista luottaa uutisiin - ero on kuitenkin kasvanut oikeiston ja vasemmiston välillä
Suomalaisessa salibandyssa epäillään kiellettyä vedonlyöntiä: "Vakava kokonaisuus"
Jokirapu rauhoitetaan valtion vesialueilla - pyyntilupia ei enää heru
Näytä lisää