Niina Kurkinen: Suomalaiset ovat trenditietoisempia kuin ennen
Voicen heräämössä vieraillut Niina Kurkinen kehuu suomalaisten merkkitietoisuuden kasvaneen viime vuosien aikana.
Nina's vaatekauppaa pyörittävä ex-huippumalli Niina Kurkinen kertoo, että suomalaiset ovat vaatteiden suhteen nykyään huomattavasti merkkitietoisempia kuin esimerkiksi 80- tai 90-luvuilla.
- Nuorille on nykyään tarjolla vaihtoehtoja todella paljon. Minun nuoruudessani oli lähes pelkkä Seppälä, Kurkinen miettii.
Huippukalliiden merkkituotteiden kuten Louis Vuittonin laukkujen tai Christian Loboutinin kenkien kuluttajien määrä on myös kasvanut.
- Nykynuoret kasvavat HM:n ja muiden vastaavien keskellä. Kun heille tulee ikää lisää, haluavat he siirtyä eteenpäin, Niina arvelee kehityksen syyksi.
Kilpailut
Uusimmat
Ylen uusi dokumenttisarja kertoo sateenkaarisenioreiden elämästä
Florence Pughin tyrmäävä jakkupukutyyli kääntää katseet - huomio kiinnittyy etenkin yksityiskohtiin
Serpentiini ei kuulu paperinkeräykseen, vaikka niin voisi luulla - tiedätkö, miten se tulisi kierrättää?
Englannin jalkapalloliitto sulkee transnaiset naisten jalkapallosta
Tunnistatko kesäkukat? Tee testi ja selvitä, oletko todellinen viherpeukalo!
Näytä lisää