Niina Kurkinen: Suomalaiset ovat trenditietoisempia kuin ennen
Voicen heräämössä vieraillut Niina Kurkinen kehuu suomalaisten merkkitietoisuuden kasvaneen viime vuosien aikana.
Nina's vaatekauppaa pyörittävä ex-huippumalli Niina Kurkinen kertoo, että suomalaiset ovat vaatteiden suhteen nykyään huomattavasti merkkitietoisempia kuin esimerkiksi 80- tai 90-luvuilla.
- Nuorille on nykyään tarjolla vaihtoehtoja todella paljon. Minun nuoruudessani oli lähes pelkkä Seppälä, Kurkinen miettii.
Huippukalliiden merkkituotteiden kuten Louis Vuittonin laukkujen tai Christian Loboutinin kenkien kuluttajien määrä on myös kasvanut.
- Nykynuoret kasvavat HM:n ja muiden vastaavien keskellä. Kun heille tulee ikää lisää, haluavat he siirtyä eteenpäin, Niina arvelee kehityksen syyksi.
Kilpailut
Uusimmat
Suomalaiskotien vakiovaruste näkyy vakuutustilastoissa - suurimmat vahingot nousevat 30 000 euroon
Syksyn trendiasusteella tuot lookiin hetkessä lisäsärmää - Anya Taylor-Joy näyttää mallia
31 500 ranskalaista ankeriaanpoikasta tuotiin heinäkuussa Suomeen
Helleputken loppu häämöttää - sää muuttuu Forecan mukaan vaihtelevaksi ja epävakaiseksi
Pujo kukkii jo runsaasti
Näytä lisää