Kaikki artikkelit

Twiittiä on jaettu yli 5000 kertaa.
Ravintola otti myös asiaan kantaa.
Asiakaspalvelu ei aina ole helppoa.
Hannah Sewell kirjoitti Facebook-julkaisun, joka on saanut satoja kommentteja.
Ravintolaketjun päällikkö vakuuttaa, että "viihdyttäjillä" on sosiaalista pelisilmää eivätkä he häiritse ravintola-asiakkaiden ruokailua.
Verhokauppa oli vaihtanut hieman erilaisen hissimusiikin.
Mies oli onnistunut juomaan itsensä tukevaan humalaan yön aikana.
Kaupan alan työntekijä oli työskennellyt jo samassa paikassa yhdeksän kuukautta, eikä kukaan ollut huomauttanut ennen viime viikkoa meikistä.
Kahvilanomistajan vihamielinen vastaus arvosteluun on saanut netissä paljon huomiota osakseen.
"Onko tämä ilmainen, kun tässä ei ole hintalappua?" -kysymys on yksi sellaisista, jonka jokainen asiakaspalvelija on saanut kuulla aivan liian monta kertaa.
Netissä leviää valokuva poikkeuksellisen haastavasta kahvitilauksesta.
Kipeänä ollut asiakas sai helpotusta oloonsa muutenkin kuin pelkän ruoan muodossa.
Asiakkaat pystyvät itse vaikuttamaan ratkaisevasti saamansa palvelun laatuun, selviää tutkimuksesta.
Baarimikot tapaavat työssään paljon erilaisia ihmisiä.
Ihmiset eivät aina osaa käyttäytyä kahvilassa niin kuin paikan henkilökunta toivoisi. 
Vaatekaupassa työskentelevät kokevat tähtihetkiä sekä turhautumista.