Kaikki artikkelit

Treenausmuoto vaikuttaa paljolti siihen, kannattaako vatsalihasten harjoittelu tehdä alussa vai lopussa.
Hyvinvointiin keskittyvä tubettaja Maddie Lymburner teki täydellisen vatsatreenin Señorita-kappaleen tahtiin.
Näyttelijä kertoi Instagramin story-osiossa, millaista vatsalihastreeniä suosii itse.
Kuva on noussut nettihitiksi.
Räppärikaunottaren vatsa vaikuttaa olevan täyttä terästä.
Nainen on jakanut treenivideon sosiaalisessa mediassa.
Tärkeintä on se, että keskittyy siihen mitä tekee.
Esimerkiksi lankku vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Brittinäyttelijä Simon Peggin puolen vuoden treenin tulokset esiteltiin sosiaalisessa mediassa.
Sosiaalisen median supertähti ei ujostele esitellä avujaan.
Tämän treenin suorittamiseen et tarvitse apuvälineitä, vaan oman kehon paino riittää.
Käsipainojen ja jumppapallon avulla saat vatsatreenistä yhä enemmän tehoja irti.
Esimerkiksi ananas ja lohi ovat erinomainen lisä aterialle rankan urheilusuorituksen jälkeen.
Esimerkiksi ikääntyminen, riittämätön venyttely tai huono nukkumisasento altistavat lihaskrampeille.
Vatsalihakset saa esiin kovalla treenillä.
Elohiiren syntyperä on hämärän peitossa, mutta tietyt seikat altistavat ikävälle vaivalle.