Kaikki artikkelit

Kumppanin ruumiinlämpö saattaa vaikuttaa myös sinun yöuniisi voimakkaasti.
Muun muassa liika kuumuus huoneessa voi aiheuttaa levottomuutta ja unettomuutta.
Esimerkiksi lohi, tumma suklaa ja banaanit ovat loistava lisä ruokavalioon huonosti nukutun yön jälkeen.
Ota illalla kynä käteen ja tee muistilista asioista, jotka painavat mieltä ennen nukkumaanmenoa.
Muun muassa kirsikat, saksanpähkinät ja lehtikaali voivat tuoda yllättävän avun nukahtamisvaikeuksista kärsivälle.
Säpsähtäminen kesken yöunien on tuttua meille jokaiselle.
Yksinkertainen laskutoimitus kertoo, milloin heräät pirteänä.
Brittiläinen Kirsty Corbett on kärsinyt unihalvauksesta 12-vuotiaasta lähtien. Hän kertoo, miten on oppinut tulemaan toimeen karmivan tilan kanssa.
Se, mitä pistät suuhusi, saattaa vaikuttaa unenlaatuusi.
Avioerolla saattaa olla suuriakin vaikutuksia eroavan ihmisen terveyteen.
Maailma on täynnä vinkkejä parempaan uneen.
Aiemmat tutkimukset ovat väittäneet, että univaje vaikeuttaa asioiden muistamista.
Sekä lyhyet unet että huonosti nukuttu yö voivat tuntua seuraavana päivänä vallitsevana koomana, mutta kumpi on pahempi?
Sisällytä nämä kahdeksan niksiä iltarutiineihisi ja nauti entistä makoisimmista unista.  
Vaiherikkaat kesäpäivät ja valoisat yöt saattavat vaikeuttaa höyhensaarille matkaamista. Unen päästä saa kiinni, kun malttaa rauhoittua ennen sänkyyn kapuamista. 
Jokainen nukkuu joskus liian vähän, mutta jos unenpuute muuttuu säännölliseksi, aiheuttaa se nopeasti ikäviä seurauksia.