Luksuskoruliikkeen kantaaottava kampanja: Kihlasormusmainoksessa miespari
Luksuskoruja myyvän ketjun kihlasormusmainoksessa esiintyy tosielämän miespari.
Todella tunnettu luksuskoruja myyvä ketju Tiffany & Co. ottaa uudella korukampanjallaan kantaa sukupuolineutraaliin avioliittoon. Kihlasormusmainosta koristaa kaksi miestä.
Erityisen miehistä tekee se tosiasia, että he eivät ole malleja, vaan oikea tosielämän pariskunta. Mustavalkoisessa kuvassa miehet istuvat romanttisesti yhdessä ulkona portailla.
Katso mainoskuva tästä.
Katso myös aikaisemmin julkaisemamme hulvaton vastaus kysymykseen: Miten saa ihmiset ymmärtämään, että homoseksuaalisuus ei ole valinta?
Lähde: Fashionista
Kilpailut
Uusimmat
Tulli paljasti suuren amfetamiinikaupan - aine kuljetettiin Suomeen vesipulloissa
Maailmankuulu rakkaustarina esitettiin Virossa ajoneuvoilla ja työmaakoneilla
Niko Saarinen palaa radioon kahden juontajan kera - tässä on NRJ:n uusi aamushow
Jussi Vatasen tähdittämä kotimainen tv-sarja jatkuu pian
Tunnistatko kesäkukat? Tee testi ja selvitä, oletko todellinen viherpeukalo
Näytä lisää