Luksuskoruliikkeen kantaaottava kampanja: Kihlasormusmainoksessa miespari
Luksuskoruja myyvän ketjun kihlasormusmainoksessa esiintyy tosielämän miespari.
Todella tunnettu luksuskoruja myyvä ketju Tiffany & Co. ottaa uudella korukampanjallaan kantaa sukupuolineutraaliin avioliittoon. Kihlasormusmainosta koristaa kaksi miestä.
Erityisen miehistä tekee se tosiasia, että he eivät ole malleja, vaan oikea tosielämän pariskunta. Mustavalkoisessa kuvassa miehet istuvat romanttisesti yhdessä ulkona portailla.
Katso mainoskuva tästä.
Katso myös aikaisemmin julkaisemamme hulvaton vastaus kysymykseen: Miten saa ihmiset ymmärtämään, että homoseksuaalisuus ei ole valinta?
Lähde: Fashionista
Kilpailut
Uusimmat
Myynnissä olleesta repusta löytyi luonnolle ja terveydelle vaarallisia aineita - poista käytöstä
Tutkimus: Asteroiditörmäys loi Lappajärvelle olosuhteet elämälle
HS: Linnanmäellä syttyi yöllä akkupalo
Katja Ståhl suunnitteli tämän vuoden Roosa nauhan - katso, miltä se näyttää
Nainen putosi parvekkeelta Helsingissä ja kuoli - poliisi ei sulje rikoksen mahdollisuutta pois
Näytä lisää