Luksuskoruliikkeen kantaaottava kampanja: Kihlasormusmainoksessa miespari
Luksuskoruja myyvän ketjun kihlasormusmainoksessa esiintyy tosielämän miespari.
Todella tunnettu luksuskoruja myyvä ketju Tiffany & Co. ottaa uudella korukampanjallaan kantaa sukupuolineutraaliin avioliittoon. Kihlasormusmainosta koristaa kaksi miestä.
Erityisen miehistä tekee se tosiasia, että he eivät ole malleja, vaan oikea tosielämän pariskunta. Mustavalkoisessa kuvassa miehet istuvat romanttisesti yhdessä ulkona portailla.
Katso mainoskuva tästä.
Katso myös aikaisemmin julkaisemamme hulvaton vastaus kysymykseen: Miten saa ihmiset ymmärtämään, että homoseksuaalisuus ei ole valinta?
Lähde: Fashionista
Kilpailut
Uusimmat
Ylen uusi dokumenttisarja kertoo sateenkaarisenioreiden elämästä
Florence Pughin tyrmäävä jakkupukutyyli kääntää katseet - huomio kiinnittyy etenkin yksityiskohtiin
Serpentiini ei kuulu paperinkeräykseen, vaikka niin voisi luulla - tiedätkö, miten se tulisi kierrättää?
Englannin jalkapalloliitto sulkee transnaiset naisten jalkapallosta
Tunnistatko kesäkukat? Tee testi ja selvitä, oletko todellinen viherpeukalo!
Näytä lisää