Voi ei, kuinka noloa! McDonald'sin mainoskampanjan viesti muuttui päinvastaiseksi - katso

16.07.2015 19:15 - Reetta Haverinen

Humoristiset britit eivät pystyneet pitämään näppejään erossa maailmankuulun pikaruokaketjun uusista mainosplakaateista.   

McDonald'sin uudet mainokset ympäri Iso-Britanniaa vilisevät emoji-merkkejä. Varsin hauskojen ja kekseliäiden mainosten viesti on selkeä: mikä tahansa mieltäsi surettaakin, tekee McDonald'sin ranskalaisannos tai hampurilaisateria päivästäsi hetkessä paremman.

Alla Twitter-käyttäjien kuvia pikaruokaketjun emoji-kampanjasta:

Kultaisista kaaristaan tunnetun hampurilaisketjun uudet mainokset eivät kuitenkaan pitkään saaneet olla rauhassa katutaiteilijoiden maalisudeilta. Joku kekseliäs taiteilijasielu kävi nimittäin vastikään ikuistamassa yhteen pikaruokaketjun kadunvarsimainoksista taidokkaan emojin. Emoji-merkkiketjuun lisätty hymiö pahoinvoivasta hymynaamasta muuttaa McDonald'sin mainoksen merkityksen täysin päinvastaiseksi.

Vaikka McDonald's ei mainoksen töhrimisestä välttämättä innostu, on emoji-taiteilijan kannanotto kieltämättä varsin hauska ja taidokkaasti tehty.

Kuvat ovat kuvakaappauksia Twitteristä.

McDonald's nousi vastikään uutisotsikoihin, sillä monet ihmiset olivat vakuuttuneita siitä, että pikaruokaketjun lastenaterioiden kylkiäislelun suusta pääsee kirosanoja. Lue artikkelimme aiheesta täältä.

Kilpailut

Uusimmat