Kuva: Fotolia

Tamponeja luksustuotteena mainostavasta videosta tuli nettihitti

04.11.2015 18:15 - Reetta Haverinen

Bip Sellerin Luxuriously Taxable-video poikkeaa perinteisistä kuukautissuojamainoksista.

Tamponit olivat aikoinaan luksustuote – eikä ihme. Ovathan nämä pienet ja lähes huomaamattomat kuukautissuojat varsin käytännöllisiä isoihin ja housuissa kahiseviin kuukautissiteisiin verrattuna. Varsinkin kymmeniä vuosia sitten, kun kuukautissiteet eivät taatusti olleet yhtä ohuita ja imukykyisiä kuin nykyisin, helpottivat tamponit taatusti monien menevien naisten elämää.

Erilainen kuukautissuojamainos

Bip Sellerin mielestä tamponi ansaitsee edelleen luksustuotteen maineen ja teki videon, jossa tamponia mainostetaan kuin tuhansien eurojen arvoista ylellisyystuotetta. Puolitoista minuuttia kestävällä videolla silkkiseen pyjamaan pukeutunut nainen astelee asunnossaan ja avaa kalliinnäköisen korurasian, josta nainen ottaa käsiinsä tamponin ikään kuin se olisi timanteista tehty.

Sensuelli mainos on kaukana niistä kuukautissuojamainoksista, joita me suomalaiset olemme tottuneet näkemään. Video on katsottu You Tubessa jo yli 60 000 kertaa.

Itse asiassa, kun asiaa tarkemmin ajatellaan, miksi tamponiin ei edelleen suhatuduta kuin ylelliseen hygieniatuotteeseen? Onhan keksintö varsin innovatiivinen ja se tekee naisten elämästä huomattavasti mutkattomampaa.

Katso video alta:


Lue myös: Sekin vielä! Kuukautiset maksavat naiselle käsittämättömän suuren summan rahaa elämän aikana

Lähde: Daily Mail

Kilpailut

Uusimmat