Uutuuspokat ovat muuntautumishaluisen unelma: Kolmet erilaiset kehykset yhdellä iskulla
Specsavers tuo myymälöihinsä Red or Dead -merkin uuden malliston, joka mahdollistaa tyylin muuttelun sekunneissa.
Red or Dead -merkin uutuusmalliston avulla voi luoda kehysparille täysin uuden ilmeen yksityiskohtia vaihtelemalla.
Jokaisen kehysparin mukana tulee kolme vaihdettavaa magneettia eri väreissä ja kuvioissa. Magneettiväreihin kuuluvat muun muassa kultainen marmori, kirkkaista huulipunasävyistä tuttu punainen sekä art deco -henkinen musta.
Nyt silmälaseja ei siis tarvitse ostaa useita, vaan niiden lookia voi vaihtaa yksinkertaisesti ja nopeasti. Red or Dead -uutuusmallisto saapuu Specsavers Optikko -liikkeisiin toukokuun lopussa. Kehysten hinta on 149 euroa.
Kilpailut
Uusimmat
Pride-kulkue vaikuttaa liikennejärjestelyihin Helsingin keskustassa lauantaina
Testasimme 9 kasvoille tarkoitettua aurinkovoidetta - kaksi tuotetta sai täydet pisteet
Kolmen nuoren seurue suistui autolla ulos tieltä Suonenjoella
Mikä on suomalaisten suurin taloudellinen huolenaihe? Kyselytutkimus selvitti
Lentoliikenteen palveluiden työriidassa ei sopua: "Sopimukseen on vielä matkaa"
Näytä lisää