Simon Cowell tarjosi töitä X Factor -singlen vastustajille!

22.12.2009 07:15 - Eeva Rajala

Musiikkomoguli ja X Factor -tuomari Simon Cowell on tyrmistynyt Rage Against The Machinen voitosta brittien joulusingletaistossa. Mies on kuitenkin vaikuttunut X Factorin vastaisesta kampanjasta ja tarjoaa kampanjan isälle töitä levy-yhtiöstään.

Cowellin levymerkki Syco julkaisi X Factor -voittaja Joe McElderryn The Climb -single, joka hävisi Facebook-kampanjan takia joulun ykkössingletaiston RATM:n Killing In The Name -biisille. Cowell on pannut merkille kampanjan organisoijat Jon ja Tracy Morterin.

- Tarjosin heille töitä levy-yhtiöstäni. Se voi olla markkinointia tai jopa johtamista! Olen vaikuttunut kampanjasta, jonka he käynnistivät. Se on ollut hyvä kampanja ilman törkyjä ja ilman rahoitusta. He ovat olleet intohimoisesti mukana ja työskennelleet kovaa, Cowell kertoi Daily Mirror -lehdelle.

Cowellin mukaan hänen työtarjoukselleen ei ole tullut vielä vastausta.

Morterien kampanjalla Rage Against The Machinen vanhasta Killing In The Name -biisistä tuli britannian singlelistan ykkönen jouluksi. Kampanjalla vastustettiin ainaista X Factor -ykkösjoulusingleä, joka on tullut aina jouluksi X Factor -kisan ratkettua.

Kilpailut

Uusimmat