Kuva: AOP

Treenaa kuin Kim Kardashian - tähden personal trainer paljastaa kuuden liikkeen ohjelman

18.12.2018 14:15 - Emmi Moilanen / emmi.moilanen@bauermedia.fi

Kardashianin personal trainer Melissa Alcantara on suunnitellut kuuden liikkeen kuntosalitreenin, joka keskittyy erityisesti alavartalon lihaksien vahvistamiseen.

Health.com-sivusto uutisoi kurveistaan tunnetun seurapiirikaunottaren, Kim Kardashianin, personal trainerin laatimasta treeniohjelmasta. Valmentaja Melissa Alcantara on suunnitellut kuuden liikkeen treenin, joka keskittyy erityisesti alavartalon lihaksien vahvistamiseen.

Katso alta liikkeet, joiden avulla treenaat peppua ja jalkalihaksia tehokkaasti kuntosalilla.

Etureidet laitteessa

(kuva: Shutterstock)

Varmista, että selkäsi on tiiviisti ja suorassa laitteen selkänojaa vasten. Alcantara muistuttaa myös, että palautat liikkeen ääriasennosta hallitusti ja hitaasti takaisin.

Toistomäärä: 4 kertaa 20 toistoa

Takareidet laitteessa

(kuva: Shutterstock)

Tässä liikkessä Alacantra kehottaa ottamaan jämäkän otteen käsikahvoista ja pitämään lantion tiukasti laitetta vasten.

Toistomäärä: 4 kertaa 20 toistoa

Leveä kyykky levytangolla

(kuva: Shutterstock)

Alcantara muistuttaa, että aloittelija voi tehdä harjoitteen pelkän tangon avulla, ilman lisättyjä painoja.

Toistomäärä: 4 kertaa 15 toistoa

Jalkaprässi

(kuva: Shutterstock)

Jalkaprässissä Alcantara ohjeistaa asettumaan laitteeseen niin, että jalat ovat hartioiden leveydellä.

Toistomäärä: 4 kierrosta, joiden toistomäärät ovat 30, 25, 20 ja 20.

Maastaveto

(kuva: Shutterstock)

(kuva: Shutterstock)

Asetu hartioiden levyiseen haara-asentoon. Pidä niskasi suorassa linjassa selkärangan kanssa, sillä tässä liikkeessä on erityisen tärkeää muistaa pitää selkä suorana ja samassa linjassa koko liikkeen ajan.

Toistomäärä: 4 kertaa 15 toistoa.

Pohjelihakset laitteessa

(kuva: Shutterstock)

Alcantara ohjeistaa pysäyttämään liikkeen sekunniksi ylhäällä, jonka jälkeen laske itsesi hitaasti aloitusasentoon.

Toistomäärä: 4 kertaa 30 toistoa.

Lue myös: Kuinka paljon laihduttajan tulisi kävellä viikossa? Katso personal trainerin vinkit

Lue myös: 4 liikkeen treeni, jonka avulla saat vatsarasvan palamaan - ota personal trainerin vinkit talteen

Lue myös: Lievitä stressiä tehokkaasti ja lisää treenitehoja - 5 syytä, miksi venyttely todellakin kannattaa

Lähde: Health.com

Kilpailut

Uusimmat