Kuva: AOP

Halle Berry paljasti rautaisten vatsalihastensa salaisuuden – ota haltuun 5 liikkeen treeni

20.05.2019 13:15 - Emmi Moilanen

Näyttelijä kertoi Instagramin story-osiossa, millaista vatsalihastreeniä suosii itse.

Popsugar-sivusto uutisoi näyttelijä Halle Berryn, 52, vatsalihastreenistä, jonka nainen paljasti Instagram-tilinsä story-osioissa.

”Nyt on virallisesti vatsalihaskausi. Omat vatsalihakseni tietävät, mikä aika on ja nyt on teidän vuoronne,” näyttelijä kirjoitti videoiden yhteydessä.

Pääset lukemaan alta ohjeet Berryn viiden liikkeen vatsalihastreeniin. Pääset katsomaan liikkeiden esimerkkikuvat täältä.

Halle Berryn vatsalihastreeni:

Vatsalihasliikkeet voimapyörän avulla: 10-12 toistoa

Laske polvesi maahan ja tartu kiinni voimapyörästä. Jännitä keskivartalosi lihakset ja rullaa eteenpäin niin, että vartalosi suoristuu. Palaa takaisin aloitusasentoon pitäen jännitys koko ajan yllä.

Yhden jalan punnerrus: 10-12 toistoa

Liike alkaa seisoma-asennosta ja aseta paino toisen jalan varaan. Laske kämmenet kohti maata ja kävele käsien avulla punnerrusasentoon, toinen jalka yhä kevyesti irti maasta. Tee yksi punnerrus ja kävele takaisin aloitusasentoon. Toista 10-12 kertaa niin, että molemmille jaloille tulee saman verran rasitusta.

Lankutus kaverin kanssa tai yksin: 10-12 toistoa

Pyydä kaveria nappaamaan nilkoistasi kiinni niin, että jalkasi nousevat ilmaan. Pidä ylävartalo tavallisessa lankutusasennossa, kyynärpäät tiukasti lattiassa. Kaveri nostaa jalkojasi ylös ja alas 10-12 toiston verran.

Jos teet treenin yksin, voit mennä lankkuasentoon ja tehdä sahaavaa liikettä edestakaisin. Liike lähtee nilkoista ja kyynärpäistäsi. Voit katsoa esimerkkivideon tästä.

Hollow rock -liike: 30-60 sekunnin ajan

Asetu selinmakuulle ja laita kätesi suoraksi vartalon jatkoksi. Jännitä keskivartalon lihaksesi ja nosta kädet sekä jalat ilmaan niin, että keskivartalo jää tiukasti lattiaan. Jännitä jalkoja tiukasti yhteen. Tämän jälkeen aloita keinuva liike edes takaisin ja katka puolesta minuutista minuuttiin.

Vatsalihakset parin kanssa: 10-12 toistoa

Asetu selin makuulle ja nappaa kaveria nilkoista kiinni niin, että hänen jalkansa asettuvat korviesi viereen. Jännitä jalkasi tiukasti yhteen ja nosta ne suorana ylös kohti kaveriasi. Kaveri koskettaa kevyesti varpaitasi ja työntää jalat takaisin kohti aloitusasentoa. Toista sama 10-12 kertaa.

Lue myös: Timmissä kunnossa oleva Halle Berry ei laske kaloreita: 'Se saa vain homman riistäytymään käsistä'

Lue myös: Ikäsi määrittää, miten sinun kannattaa syödä ja treenata - katso

Lue myös: Halle Berry julkaisi kuvan jättitatuoinnistaan - keikistelee somessa ilman paitaa

Lähde: Popsugar

Suosittelemme

Kilpailut

Uusimmat