Kuva: Shutterstock

Aina kylmä? Kevyt jumppa, jolla lämmität kropan nopeasti jopa kesken työpäivän

29.11.2019 16:15 - Emmi Moilanen

Tarvitset avuksesi vain tuolin.

Olemme uutisoineet aikaisemmin siitä, mitä jatkuva paleleminen voi kieliä terveydestäsi. Pääset lukemaan artikkelin tästä.

Jos tiedät kuitenkin palelun johtuvan vain huonosta ääreisverenkierrosta, ota haltuun Popsugar-sivuston uutisoima taukojumppa, jonka avulla lämmittelet niin kotona kuin työpaikallakin.

Voit lukea suomennetut ohjeet alta.

Jalannostot tuolilla istuen

1. Suorista ryhtisi.

2. Nosta vasen jalka suoraksi eteesi. Pidä kymmenen sekuntia ja laske alas.

3. Toista oikealla jalalla.

4. Tee toistoja yhteensä kummallekin jalalle 15 kertaa.

Dipit tuolia vasten

1. Nouse tuolilta ylös ja asetu alas niin, että kämmenesi ovat tuolin reunalla, sormet osoittaen poispäin selkänojasta.

2. Suorista jalat eteesi.

3. ”Dippaa” itseäsi alaspäin niin, että peppu laskeutuu niin lähelle lattiaa kuin mahdollista. Nosta itsesi käsivoimien avulla takaisin ylös.

4. Toista 15 kertaa. Pidä lyhyt tauko ja tee vielä kaksi kierrosta lisää.

Käsiliikkeet vesipullot painoina

1. Täytä kaksi vesipulloa.

2. Nosta vesipullot pystypunnertaen pääsi yläpuolelle 15 toiston verran.

3. Tee yhteensä kolme kierrosta.

4. Voit halutessasi tehdä toistot myös ilman vesipulloja.

Lue myös: Eikö dieettisi sovikaan sinulle? 6 hälytysmerkkiä, joita ei tulisi jättää huomiotta

Lue myös: Milloin treeni rasittaa kehoa enemmän kuin pitäisi? Hälytysmerkit, jotka jokaisen tulisi tunnistaa

Lue myös: Kyllästyttääkö tavallinen kävely- tai juoksulenkki? Ota haltuun treeni, joka vie aikaa vain 30 minuuttia

Lähde: Popsugar

Suosittelemme

Kilpailut

Uusimmat