Kuva: Shutterstock

Tehotreeni, johon tarvitset vain yhden painon - kiinteyttää koko kehoa

27.03.2020 14:45 - Reija Saarinen

Parasta on, että tähän treeniin riittää pieni tila kotoa.

Nyt kun koronavirus jyllää maailmassa, on moni joutunut kotitreenin pariin. Liikuntapaikat on suljettu ja mahdollisuus hikitreeniin on vain lenkkipolulla tai omassa olohuoneessa.

Onneksi internet on pullollaan monenlaisia ohjevideoita, joiden avulla kuka tahansa saa hien pintaan myös siellä neljän seinän sisällä.

Yksi tehotreeneistä on person trainer Massy Ariasin suunnittelema. Se vie aikaa noin 20 minuuttia ja onnistuu pelkästään yhden käsipainon avulla. Treenissä liikkeet tehdään viisi kertaa putkeen, kullakin kierroksella käytetään aikaa 15 sekuntia per liike. 

Tämä treeni kiinteyttää koko kehoa ja saa sykkeen nousemaan. Ota siis kokeiluun vaikka jo heti tänään. Ohjeet treeniin näet alta.

View this post on Instagram

Got 20 minutes and a dumbbell? Let’s HIIT it 🍑 [tag your friends] Master circuit: 5 rounds 15 seconds per movement on each side of the body if applicable. 1:Dumbbell Goblet Squat 2:Bear bridge with press 3:Single arm Curtsy lunge 4:Single leg bridge with dumbbell tricep extension: 5:Modified side plank with adduction 6:Lateral high knees Tip: go at your own pace completing reps at the given time for each movement. Each round will take about three minutes to complete taking very little rest between movements. Rest accordingly after each round. 70 seconds on average will end up in a 20 minute full body routine that will have you in a pool of sweat and muscles pumping. Let’s get it, let’s burn it. Tag me if you try it. www.massyarias.com _________________________________________________ ¡A tiempo para la acción de gracias! ¿Tienes 20 minutos y una mancuerna? A darle HIIT al 🍑 [etiqueta a tus amigos] Circuit: 5 rondas 15 segundos por movimiento en cada lado del cuerpo si le corresponde. 1: Sentadilla goblet con mancuernas. 2: puente de oso con prensa 3: zancada curtsy. 4: Puente con una pierna y extensión de tríceps con mancuernas 5: tablón lateral modificado con aducción 6: rodillas laterales altas Consejo: ve a propio ritmo completando las repeticiones que puedas con el tiempo prescrito que te di (15s). Cada ronda tomará aproximadamente tres minutos en completarse descansando muy poco entre movimientos. Descansa al terminar casa movimiento del circuito. Si descansas 70 segundos en promedio terminarán en una rutina de cuerpo completo de 20 minutos que terminarán en una piscina de sudor y músculos bombeando. Dale, a quemar se ha dicho. Etiquétame si lo intentas.

A post shared by WWW.MASSYARIAS.COM (@massy.arias) on

Lue myös: 4 liikkeen treeni, jonka avulla saat vatsarasvan palamaan - ota personal trainerin vinkit talteen

Lue myös: Eikö lenkkeily innosta? Ota testiin tehokas treeni, jolla saat hien pintaan ulkona ilman juoksua

Suosittelemme

Kilpailut

Uusimmat