Kaikki artikkelit

Kestävyysharjoittelu vapauttaa nopeasti mielihyvähormoneja.
Joidenkin tutkittavien yöunet pitenivät jopa 40 minuutilla.
Urheilun ei kuulu sattua.
Suosio alkaa näkyä jo muun muassa Googlen hakutuloksissa.
Urheilun ajoituksella ja urheilumuodolla on väliä nukahtamisen suhteen.
Kävely ei ole lainkaan tylsä tai tehoton laji - päin vastoin.
Nestehukassa treenaaminen ei ole yhtä tehokasta.
Kesällä treeni ulkona maistuu, mutta kannattaa kuitenkin muistaa, että kuumassa keho on kovilla.
Materiaalin valintaan kannattaa panostaa.
Esimerkiksi neuvojen pyytäminen henkilöltä, joka ei ole ammattilainen, saattaa kostautua.
Kayla Itsinesin treeni on matalasykkeinen, joten se onnistuu niinä päivinä, kun kova treeni ei innosta.
Tauko treenaamisesta teki hyvää Jasmin Voutilaisen itsetunnolle.
Personal trainer näyttää videolla kolme liikettä, joissa monella olisi parannettavaa.
Toistomäärien lisäksi tulisi muistaa kiinnittää huomiota myös treenin laatuun.
Parasta on, että tähän treeniin riittää pieni tila kotoa.
Treenejä ei pitäisi suorittaa hampaat irvessä, vaan suunnitelmien pitäisi voida mukautua siihen, mikä laji milloinkin tuntuu mieluisalta.