Kuva: Shutterstock

Lempeä yläkroppatreeni sisältää vain viisi liikettä - erinomainen vaihtoehto myös aloittelijalle

05.04.2021 11:15 - Emmi Moilanen / emmi.moilanen@bauermedia.fi

Valmentajan julkaisemalta treenivideolta käy ilmi, että lihaskuntoliikkeet tehdään rauhalliseen tahtiin.

Valmentaja Kayla Itsines julkaisi suositulla Instagram-tilillään treenin, joka sopii lempeän tahtinsa vuoksi niin vasta-alkajalle tai vaikkapa pitkästä aikaa liikunnan pariin palaavalle treenaajalle. Yläkropan lihaksiin keskittyvä lihaskuntojumppa sisältää kaiken kaikkiaan viisi eri liikettä, joita toistetaan kahdessa eri osassa.

Pääset lukemaan ohjeet lempeään ylävartalotreeniin alta.

Treeniohjeet:

Lankku olkapääkosketuksilla: 30 sekuntia

Punnerrukset: 30 sekuntia

Toista kaksi kierrosta.

Lantionojennus rapukävelyasennosta: 30 sekuntia

Sivulankku: 30 sekuntia

Jalanojennukset pidosta: 30 sekuntia.

Toista kaksi kierrosta.

Voit katsoa ohjeet treeniin alla olevasta videosta.

Lue myös: Eikö juoksulenkki huvita? 4 hyvää syytä vaihtaa treeni kävelyyn

Lue myös: Inhoatko kyykkyjä? Pepputreeni, joka sisältää neljä muuta tehokasta liikettä

Lue myös: Kotijumppa, joka ei vaadi apuvälineitä - treenaa koko kroppa 20 minuutissa valmentajan ohjeilla

Kilpailut

Uusimmat