Kuva: Shutterstock

Lyhyt treeni, joka aktivoi pakaralihakset takuulla - katso neljän liikkeen ohjevideo

09.04.2021 10:15 - Emmi Moilanen

Valmentajan treenivideolla käytetään lisävastuksena käsipainoja ja jumppakuminauhaa.

Erilaiset kotitreenit ovat nousseet suosioon viimeisen vuoden aikana ja etätyötä tekevät ehtivät halutessaan urheilla vaikkapa lounastauolla. Valmentaja Kelsey Wells julkaisi Instagram-tilillään treenivideon, jossa esittelee lyhyen mutta tehokkaan pakaralihaksiin keskittyvän jumpan.

Treeniin tarvitset avuksesi vastuskuminauhan ja pienet käsipainot. Voit katsoa alta liikkeet toistomäärineen.

Kierros yksi:

Palopostiliike avauksella – 30 toistoa

Pakarapotkut taakse – 40 toistoa

Toista liikkeitä yhteensä neljä minuuttia.

Kierros 2:

Kyykyt joustolla – 30 toistoa

Askelkyykyt taakse – 30 toistoa

Toista liikkeitä yhteensä neljä minuuttia.

Voit katsoa treenivideon alta.

Lue myös: Kotijumppa, joka ei vaadi apuvälineitä - treenaa koko kroppa 20 minuutissa valmentajan ohjeilla

Lue myös: Tehotreeni, joka sisältää vain kolme liikettä - todistaa, että 12 minuutissakin saa hien pintaan

Lue myös: Treenaatko vain kävellen? Valmentaja listasi helpot kehonpainoliikkeet, jotka yhdistää suoritukseen

Uusimmat