Etsi
Muutosneuvottelut koskevat Suomen asiakaspalvelua.
Uuden järjestelmän avulla on tarkoitus parantaa asiakaspalvelua.
Asiakaspalvelijoiden hermoja kiristävät muun muassa ihmiset, jotka jättävät tavarat aivan vääriin hyllyihin.
Asiakaspalvelu ei aina ole helppoa.
Ravintolaketjun päällikkö vakuuttaa, että "viihdyttäjillä" on sosiaalista pelisilmää eivätkä he häiritse ravintola-asiakkaiden ruokailua.
Verhokauppa oli vaihtanut hieman erilaisen hissimusiikin.
Kahvilanomistajan vihamielinen vastaus arvosteluun on saanut netissä paljon huomiota osakseen.
"Onko tämä ilmainen, kun tässä ei ole hintalappua?" -kysymys on yksi sellaisista, jonka jokainen asiakaspalvelija on saanut kuulla aivan liian monta kertaa.
Netissä leviää valokuva poikkeuksellisen haastavasta kahvitilauksesta.