Kaikki artikkelit

Naisen käsi oli aivan sinertävä ja turvonnut tuoreimmissa kuvissa.
Ärtyneisyyden lisäksi univaje voi aiheuttaa myös pohjattomalta tuntuvaa nälkää.
Muutaman muistisäännön avulla työaika on mahdollista pitää sopivissa määrissä.
Omia ahdistuksen tai masennuksen tunteita ei kannata pitää sisällään.
Laulaja pohtii Peoplen tuoreessa haastattelussa hyvinvointinsa kulmakiviä.
Huonosti voiva ihminen saattaa valittaa olevansa jatkuvasti väsynyt ja vihainen.
Oma aika aamukahvin kera ja meditointi ovat suosittuja tapoja aloittaa uusi päivä.
Eräs hälytysmerkki esimerkiksi on se, että siedät kumppaniltasi asioita, jotka sotivat merkittävästi omia arvojasi vastan.
Ravitsemusterapeutin mukaan oleellisinta helteillä olisi muistaa lisätä veden juomista.
Muun muassa pastakastikkeet voivat olla hampaille pahaksi.
Esimerkiksi unipäiväkirjan kirjoittaminen saattaa lisätä kykyä tuottaa luovaa sisältöä.
Omiin negatiivisiin ajatusmalleihin on tärkeä pyrkiä puuttumaan.
Sushit sisältävät muun muassa terveydelle välttämättömiä öljyjä.
Liiallisesta makean syöminen näkyy niin vyötäröllä kuin mielialojen vaihteluina.
Muun muassa basilika ja fenkoli kannattaa lisätä ruokien mausteeksi.
Omaan onnellisuuteen voi vaikuttaa monin tavoin arjen keskellä. Pienilläkin muutoksilla voit vaikuttaa olotilaasi huomattavasti.