Kaikki artikkelit

Oikeasti heittäkää metikköön ”usko unelmiisi” –bullshit. Nyt ei ole aikaa postailla inspisquoteja somefeedit täyteen vaan tarvitaan todellisia tekoja. Tästä konkretiaa jokaiselle!
Oli loppiainen 2015. Alennusmyynnit pursusivat tavaraa ja päätin kantaa myös oman korteni tähän materialistiseen ilotteluun. Joulun jälkeiset kinkunsulatusajatukset kalvasivat mieltä ja tiesin tarvitsevani uudet treenikengät. Suuntasin näpsäkän pakkasen saattelemana urheiluliikkeeseen ja löysin sieltä täydelliset Niken lenkkarit. Nappasin ne kainalooni intoa puhkuen ja lähdin itsevarmasti kohti kassaa.
Vihdoinkin on aika aloittaa muodonmuutosprosessi tosissaan. Ennen häitä kiloja lähti about 12, joista muutama on hiipinyt kesän aikana takaisin. Tämä voi toki johtua holtittomasta pastan, jäätelön, pizzan ja muun roskaruoan suurkuluttamisesta – who knows! Mutta turha itkeä, kun jätökset ovat jo iskeneet ilmastointilaitteeseen.
Naisen käsi oli aivan sinertävä ja turvonnut tuoreimmissa kuvissa.
Ärtyneisyyden lisäksi univaje voi aiheuttaa myös pohjattomalta tuntuvaa nälkää.
Muutaman muistisäännön avulla työaika on mahdollista pitää sopivissa määrissä.
Omia ahdistuksen tai masennuksen tunteita ei kannata pitää sisällään.
Laulaja pohtii Peoplen tuoreessa haastattelussa hyvinvointinsa kulmakiviä.
Huonosti voiva ihminen saattaa valittaa olevansa jatkuvasti väsynyt ja vihainen.
Oma aika aamukahvin kera ja meditointi ovat suosittuja tapoja aloittaa uusi päivä.
Eräs hälytysmerkki esimerkiksi on se, että siedät kumppaniltasi asioita, jotka sotivat merkittävästi omia arvojasi vastan.
Ravitsemusterapeutin mukaan oleellisinta helteillä olisi muistaa lisätä veden juomista.
Muun muassa pastakastikkeet voivat olla hampaille pahaksi.
Esimerkiksi unipäiväkirjan kirjoittaminen saattaa lisätä kykyä tuottaa luovaa sisältöä.
Omiin negatiivisiin ajatusmalleihin on tärkeä pyrkiä puuttumaan.
Sushit sisältävät muun muassa terveydelle välttämättömiä öljyjä.