Kaikki artikkelit

Vastuullisuus on ollut viime viikkoina kuuma puheenaihe.
Teorian mukaan kyseessä on yrityksen nokkela keino tahkota ilmaista mainontaa.
Uskonnolliset ryhmät vaativat mainoksen takia boikottia McDonald'sia vastaan.
Tutkimuksen mukaan lapset ja nuoret eivät monesti erota mainosta muusta sisällöstä.
Tissejä, peppuja, aseita, verisiä tappeluita - kaikki nämä ovat tulleet monille tutuiksi jo nuoresta pitäen, mistä käy kiittäminen mainostajia ja mediaa. Sen vuoksi amerikkalainen tutkimus on kiinnostavaa luettavaa.
Suomessa tehdään vuosittain satoja valituksia hämäristä laihdutus- ja terveystuotteista, kirjoittaa päivän Ilta-Sanomat. Kilpailu- ja kuluttajaviraston mukaan useimmat netissä mainostettavat tuotteet ovat pelkkää huijausta.
Kauneus & Terveys- ja Madame-lehtien entinen päätoimittaja ihmettelee, miksi vasta nyt on noussut kohu naistenlehtien ja mainostajien suhteesta.
Tuoreen tutkimuksen mukaan erityisesti naiset kiinnostuvat Facebook-mainoksista.
Virvoitusjuomayhtiö Hartwall on päättänyt hyllyttää kohua herättäneen Åttå-drinkero-mainoksen sen saatua tiukkaa palautetta antamastaan stereotyyppisestä kuvasta.
Kassakuittimainontaa myyvä Fingerprint Media laajentaa toimintaansa pääkaupunkiseudulle. Mainoksia nähdään tänä keväänä useiden kaupunkien Citymarketien kassakuiteissa, kertoo Markkinointi & Mainonta.