Kaikki artikkelit

Moni karttaa hedelmien syöntiä niiden sokeripitoisuuden vuoksi. Mutta onko se todella tarpeellista?
Liiallisella sokerin syönnillä on todettu olevan erittäin haitallisia vaikutuksia terveyteen.
Ohjelman juontaja kertoi asiasta oman mielipiteensä.
Nainen pidättäytyi neljä viikkoa sokerisista herkuista työpaikallaan.
Haluatko aloittaa aamusi mahdollisimman vähällä sokerilla tai nauttia iltapäivällä välipalan, joka ei sinkoa sokerihumalaan? Oheinen pähkinägranola on oma suosikkini, joka uhkaa aina loppua kesken!
Sokeria ei tarvitse heti karsia ruokavaliosta kokonaan, vaan jo pienet teot merkitsevät paljon.
Saatat esimerkiksi huomata, että sama makeamäärä ei tyydytäkään sinua.
Helin mukaan hän ei voisi suositella sokerityttönä olemista kenellekään.
Ihotautilääkäreiden mukaan sokeri on yksi ihosi pahimmista vihollisista.
Liiallisesta makean syöminen näkyy niin vyötäröllä kuin mielialojen vaihteluina.
Jos kehoosi on esimerkiksi ilmestynyt tummia läiskiä, sinulla voi olla korkea verensokeri.
Kasvosi kertovat paljon siitä, mitä olet viime päivinä syönyt.
Osa ihmisistä ei edes tiedä sairastavansa diabetesta. Merkit ovat joskus todella huomaamattomia.
Esimerkiksi murot ja välipalapatukat voivat aiheuttaa lisätyn sokerinsa ansiosta verensokerin heittelyä ja näin ollen myös kiukkuisuutta.
Sokerimuurahaisten torjuntaan tarvitset vain maissijauhoa tai popcornin siemeniä.
Moni suomalainen on melkoinen sokerihiiri ja me olemmekin kansana ahkeria sokerin kuluttajia. Jos haluat kuitenkin herkutella ilman huonoa omaatuntoa, on tarjolla erinomaisia vaihtoehtoja.