Kaikki artikkelit

Kesäloma alkaa suurimmalla osalla suomalaisista olla jo takana päin. Jos töihinpaluu ahdistaa, kannattaa omia stressitasoja tarkkailla.
Tavoitteiden puute ja paikoillaan jumittava elämäntilanne voivat altistaa vetämättömälle ololle.
Yksi suurimmista varoitusmerkeistä on se, että et enää jaksa innostua rakastamistasi asioista samalla tavalla kuin aikaisemmin.
Burnout ei oireile pelkästään henkisesti vaan myös fyysisesti.
Väsymystä ja uupumuksen oireita tulisi hoitaa hyvissä ajoin jo ensimmäisten oireiden ilmaannuttua.
Vakavasta työuupumuksesta kärsii arviolta noin 2–3 prosenttia suomalaisista.
Syy jatkuvaan väsymykseen voi löytyä pimeän vuodenajan lisäksi esimerkiksi treenisuunnitelmastasi.
Yöllinen heräily stressin seurauksena on ensimmäinen merkki siitä, että työ saattaa kuormittaa sinua liikaa.
Uupumuksen lisäksi burnout aiheuttaa useita erilaisia oireita, joita ovat esimerkiksi pelokkuuden lisääntyminen ja keskittymisvaikeudet.
Itseä kannattaa esimerkiksi palkita tasaisin väliajoin.
Kun tekee työtä mistä nauttii, saattaa helposti unohtaa lepäämisen tärkeyden.
Psykologi jakoi merkit, jotka voivat auttaa tunnistamaan loppuunpalamisen.
West kuvattiin kävelyllä vain viikko sairaalasta vapautumisensa jälkeen.
Esimerkiksi paikalleen jämähtäneet tulokset, sekä jatkuva sairastelu voivat kieliä liiallisesta liikunnan määrästä.
Tiukka keikkakesä vei laulaja Jari Sillanpään voimat.
Lukas Graham joutuu jättämään kolme keikkaa väliin.