Kuva: Shutterstock

Vain vartti aikaa? Jalka- ja vatsatreeni kiireiselle

23.05.2021 19:15 - Emmi Moilanen / emmi.moilanen@bauermedia.fi

Lyhyt treeni on jaettu kolmeen osioon, joiden välillä pidetään minuutin lepotauot.

Arjen kiireiden keskellä liikunnalle ei aina tunnu löytyvän riittävästi aikaa, vaikka pienen treenin tekeminen houkuttelisikin. Valmentaja Kayla Itsines on laatinut kehonpainolla tehtävän treenin, joka on näppärä valinta juuri näihin hetkiin kiireisten päivien keskelle.

Apuvälineitä treenissä ei tarvita lainkaan ja suoritus on jaettu kolmeen eri osioon. Osioiden välillä valmentaja ohjeistaa pitämään minuutin mittaisen tauon. Voit lukea treeniohjeet alta.

Treeniliikkeet:

Kyykky kiertoliikkeellä: 30 sekuntia

Askelkyykkyhypyt: 30 sekuntia

Eteenpäin taivutus: 30 sekuntia

Toista yhteensä kolme kierrosta, jonka jälkeen lepää yksi minuutti.

Lantionnostot liukuen: 30 sekuntia

Lankku jalannostolla: 30 sekuntia

Toista yhteensä kolme kierrosta, jonka jälkeen lepää yksi minuutti.

Vatsalihakset pyöräilijäliikkeellä: 30 sekuntia

Puolikas burpee-liike: 30 sekuntia.

Toista kaksi kierrosta.

Pääset katsomaan ohjeet treeniin alla olevasta videosta.

Lue myös: 3 vaihtoehtoa käsipainoille ja kahvakuulalle – treenipainot, jotka löytyvät kotoasi jo valmiiksi

Lue myös: Lyhyt ja lempeä kotitreeni sopii myös aloittelijalle - kuusi lihaskuntoliikettä ilman hyppyjä

Lue myös: Supertehokas kotitreeni, johon tarvitset vain vessapaperirullia - katso ohjeet ja ota kokeiluun

Kilpailut

Uusimmat